YES YES YES


flush
 Share

Recommended Posts

Nåå ja .... synes nok navnet virkede bekendt..

hva flush har du ikke en et tlf nr. eller en mail man kan skrive til....

jeg mangler kosttilskud, men vil gerne vente til de åbner....

kan du ikke finde ud af hvornår de åbner hurtigt...

Link to comment
Share on other sites

Jeg venter selv på et telefon nummer eller mail, men har desværre ikke nogten dertil endnu.

Jeg skal som sagt nok holde jer opdateret.

Jeg har talt med Gymgrossisten i Sverige og de siger at det bliver en svensk afdeling som åbner i Danmark, dvs. det bliver stadig gymgrossisten sverige der kommer til at eje den, på den måde får de ingen problemos med fødevaredirektoratet...

(jeg tror ik selv jeg forstår det, men de har rimeligt styr på det selv...så lad os håbe på det bedste)

De tror de åbner i Danmark om ca 1 måned måske før på www.gymgrossisten.dk

Link to comment
Share on other sites

Det bliver en svensk afdeling som åbner i Danmark, dvs. det bliver stadig gymgrossisten sverige der kommer til at eje den, på den måde får de ingen problemos med fødevaredirektoratet...

I virkeligheden meget interessant at sådn en butik skal køres "forbuds-Sverige"… :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hva hvor bliver han af ham flush...

jeg har brug for kosttilskud...kan du ik skaffe os et tlf.nr eller lign..

jeg har prøvet at bestille fra sverige men det gider de ikke...de har en eneforhandler aftale med en i Danmark og det er kun ham de sælger til...

hved nogen hvem det er...hvad med dig flush...du siger du kender en som kender ham...tal med dem hvis du læser dette

Link to comment
Share on other sites

Uanset om det er Gymgrossisten i Danmark eller Sverige der står som ejer

af butikken en lige meget, bare det at de markedsfører/sælger produkter som er på lager i Danmark er ulovligt, men hvis de vælger at sælge produkterne fra Sverige er det noget andet.

Mange af Gymgrossisten´s produkter er desværre ikke tilladt i Danmark, så de må ikke lagerføres i Danmark med hensigt til salg i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

(det har du ret i Carina..det sagde de også til mig da jeg talte med dem.

derfor vil de sende de produkter som ikke er godkendt fra Sverige...)

Anyway...jeg har desværree endnu ikke fået et tlf nr. men har fået at vide at de åbner 1. august på www.gymgrossisten.dk

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg lige fået en e mail man kan bestille på...så værsgo BigB og alle andre.. mailen er:

[email protected] skriv til dem hvis i mangler noget

Jeg har lige bestilt

2 stk ALA (ca. en måneds forbrug) og

4kg valle "designer" protein 80 % protein

Pris: rundt regnet 950 kr det er fandme biligt

det er bare lidt irreterende jeg skal vente på det i 4 dage...

Link to comment
Share on other sites

Gymgrossisten dk er åben igen. De har bare ikke nogen hjemmeside, men et tlf nr. Man kan stadig bestille samme kosttilskud, man får bare prislister sendt til en, istedet for at checke dem på nettet!

Jeg ved ikke hvor de levere fra, men de sælger da ulovlige produkter stadigvæk...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share