Større arme på 12 uger mens man cutter?


C_L_1982
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har siddet og surfet lidt rundt på diverse forums og fundet det her program:

http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=119

Men mit spørgsmål er nu om programmet kan køres når man cutter (dvs. er i energiunderskud)? For man kan jo ikke vokse mens man cutter. Og det gælder vel også ens arme. Så vil det ikke være spild at køre programmet nu?

I så fald: hvilken slags program skal man køre når man cutter?

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du er god til det med kosten, at du kan cutte og tage på samtidig gennem en form for zigzag cutning og bulkning vil jeg sige nej... Desuden hvis du kunne zigzagge eller andet, ville det sikkert ikke være særlig effektiv sammenlignet med alm. Cut/Bulk approach..

Så mit svar ville nok være "Nej" på dit spørgsmål..

Link to comment
Share on other sites

Når jeg cutter prøver jeg at køre programmer der er centreret om de store tunge basisøvelser for at holde så meget på massen som muligt.

Om det teoretisk set er 100 % rigtigt ved jeg ikke....men det virker for mig :4mewantfood:

Hvad gør I andre egentlig?

Træner mit 2-splits program som jeg altid plejer at gøre (hvor de store basisøvelser selvf. er inkluderet). Eneste forskel er bare at jeg spiser mindre og dyrker en smule cardio efter hvert træningspas

Link to comment
Share on other sites

Har selv kørt "Større arme på 12uger"-programmet, men uden er vide det med 100% sikkerhed, så er jeg dog ret sikker på at en forudsætning for at programmet skal have en positiv effekt, er at man er i kalorieoverskud hele tiden.

Derfor ville jeg ikke køre det mens jeg cuttede :smile:

Edited by michael86
Link to comment
Share on other sites

Har selv kørt "Større arme på 12uger"-programmet, men uden er vide det med 100% sikkerhed, så er jeg dog ret sikker på at en forudsætning for at programmet skal have en positiv effekt, er at man er i kalorieoverskud hele tiden.

Derfor ville jeg ikke køre det mens jeg cuttede :smile:

Man kan måske argumentere for at man godt kan køre et armprogram mens man cutter og stadig håbe på nogle gains da arm-musklerne er små muskler og derfor ikke behøver så mange kcal.

Link to comment
Share on other sites

Man kan måske argumentere for at man godt kan køre et armprogram mens man cutter og stadig håbe på nogle gains da arm-musklerne er små muskler og derfor ikke behøver så mange kcal.

Det vil jeg nu ikke mene man kan... Så vidt jeg er bekendt afhænger musklens størrelse ikke af hvor mange "kcal den pågældende muskel skal bruge", men derimod af det samlede kcal-over/underskud kroppen udsættes for. - Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share