Biceps form


KC-Gangster
 Share

Recommended Posts

Nogen som ved om der er mulighed for at forme sin biceps mere efter sine ønsker?

Jeg har så tegnet et billede her som viser hvad jeg mener (ved godt det er smukt tegnet hehe)

http://www.makaveli.dk/biceps.jpg

Jeg har så arm nummer 1 og jeg hader det tomrum imellem albueledet og der hvor biceps begynder, jeg vil gerne have min biceps mere formet efter billedet nummer 2 hvor den fylder lidt mere af armen ud..

Er der ik nogen øvelser man kan lave for at forlænge biceps musklen?

Eller er det ik noget man selv kan bestemme?

Link to comment
Share on other sites

Din arm ser ud som den gør pga længden af din bicepsmuskels vedhæftningssene. Der er altså ikke rigtig nogen muskelmasse i det pågældende område du kan træne større og du kan ikke ved træning ændre længden af dine vedhæftninger i en sådan grad at det vil være synligt.

Hvor høj er du og hvad vejer du? Hvad måler din arm i omkreds i spændt tilstand?

Link to comment
Share on other sites

Ok det er bare irriterende jeg synes det er meget pænere med en biceps som på billede nr 2

Jeg er 180 høj og vejer 75kg fedt procent på 9, og jeg kender ik mine arms mål da jeg aldrig måler dem, ved bare min venstre er lidt mindre end den højre som også irritere mig hehe

har trænet 3 år og staretede på 58kg og 180cm høj..

Jeg havde selv en fornemmelse på fx hammercurl kunne hjælpe på det og gøre biceps musklen længere men jeg har slet ik forstand på det så det var bare en tanke.

Link to comment
Share on other sites

Ok det er bare irriterende jeg synes det er meget pænere med en biceps som på billede nr 2

Jeg er 180 høj og vejer 75kg fedt procent på 9, og jeg kender ik mine arms mål da jeg aldrig måler dem, ved bare min venstre er lidt mindre end den højre som også irritere mig hehe

har trænet 3 år og staretede på 58kg og 180cm høj..

Jeg havde selv en fornemmelse på fx hammercurl kunne hjælpe på det og gøre biceps musklen længere men jeg har slet ik forstand på det så det var bare en tanke.

Hammer curl og preacher curls kan tildels hjælpe på det, da de rammer musklen nedenunder biceps (brachi)

Som efter min meninge kan give en ilusion af at selve biceps musklen starter længere nede.

Btw har der ikke været en tråd om det samme?

Link to comment
Share on other sites

Btw har der ikke været en tråd om det samme?

Der har været flere :wink:

En søgning på alle tråde med "biceps" i titlen giver 4 siders resultater og i hvert fald 3 af dem kunne jeg hurtigt se var direkte om dette emne.

På den anden side ville træningsforummet ret hurtigt dø hvis der ikke blev spurgt om de samme ting :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

jeg ved ik noget om der nogen andre tråde med samme indhold, har søgt men har intet fundet..

har også søgt rundt omkring andre stedet på nettet kan ik finde nogen debatter om det problem der

Måske er jeg den eneste som har et problem med det? jeg synes bare den anden form på biceps er meget flottere.

Link to comment
Share on other sites

jeg har fuldstændigt samme problem og der er nok næppe noget at gøre ved det.. :dry: det vil selvfølgelig altid hjælpe på det at få trænet musklen større, men min arm er efterhånden ved at komme lidt op i størrelse, og det er stadig ligeså iøjnefaldende- desværre...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share