Own Zone på Polar F6


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

:blink: Ja som titlen siger har jeg fået et Polar F6 og det har den her fantastiske funktion med OwnZone... men uanset hvor fantastisk den er, kan jeg ikke helt forstå den ???? :blush::4slap: måske er det mig der er noget galt med... men er der ikke en herinde der kan hjælpe mig med det ?

Evt også fortælle hvordan jeg skal indstille den ? :yahoo:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

:blink: Ja som titlen siger har jeg fået et Polar F6 og det har den her fantastiske funktion med OwnZone... men uanset hvor fantastisk den er, kan jeg ikke helt forstå den ???? :blush::4slap: måske er det mig der er noget galt med... men er der ikke en herinde der kan hjælpe mig med det ?

Evt også fortælle hvordan jeg skal indstille den ? :yahoo:

Hey...

Var der ikke en manual med til Polar uret ??? :dry:

ellers prøv at gå ind på polars hjemmeside og se om du ikke kan finde en maunal der..

Held og lykke med videre søgning

Mvh Stampe87

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ved ikke om vi har præcis samme ur, men mit Polarur har også denne "ownzone-funktion". Ved min handler det om at uret automatisk kan finde DIN unikke træningszone. Ganske rigtigt burde gennemgangen ownzoneindstillingen være beskrevet i brugsanvisningen, men prøver at forklare alligevel:

Man trykker først på ok-knappen.

Derefter begynder en måling af din nuværende puls.

Så trykker man på ok igen og vælger at træne med "ownzone".

Træningen målingen af ownzonen foregår i flere stadier:

1. langsom gang 1 min.

2. normal gang 1 min.

3. rask gang/langsom jog 1 min.

4. jog 1 min

5. hurtig jog/løb 1 min.

Herefter burde din "ownzone" være udregnet.

Jeg vil bare lige sige at det ikke helt passer med at du får den bedste træning med denne ownzone, fordi det kommer an på hvordan og hvor hårdt du vil træne. Personligt bruger jeg det til at se om jeg har forbedret mig siden sidste måling af min ownzone.

Håber du kan bruge svaret Triple T

Link to comment
Share on other sites

Jo, selvfølgelig var der brugsanvisning med til uret :blink: men den er ultra kort og beskrev som sådan ikke HVAD jeg skulle bruge funktionen til.

Triple T: Tak for hjælpen.. jeg kan godt se jeg skal bruge den der måde som du eskriver, men jeg vidste ikke lige hvilken virkning det skulle have... jeg vil prøve at få det gjort. Jeg vil dog lave det med spinning da det er den motionsform jeg oftest benytter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share