TV-Program om unge mænd på steroider


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg vil ikke komme ind på om dem der benytter sig af AS er mere uintelligente end andre, men de er i hvert fald mere uansvarlige og overfladiske. Uansvarlige fordi sideeffekterne kan have store konsekvenser for dem selv, men også overfor deres nærmeste der kan risikere at miste den de holder af til noget der i bund og grund er forfængelighed. Overfladiske er de også, i og med at de går så meget op i deres udseende at de er villige til at risikere liv og lemmer for at opnå det perfekte.

Det er sjovt at medierne altid taler om at de unge piger har det svært, når de skal leve op til de åle slanke forside piger i de kulørte blade. Hvad med mænd? .. Hvis vi ikke havde det på samme måde som pigerne, så ville de svage af os vel ikke begynde at tage steoider og andre tåbelige ting for at opnå anderkendelse fra andre.

Nu er vi selvsagt nogle, piger som mænd, der ikke er villige til at risikere ødelagte nyrer, skaldethed, kræft, hidsig temperement, spiseforstyrrelser og andet skidt for at opnå en flottere krop, men det er stadig et problem der skal tages hånd om. Hvilket der i alt for få tilfælde bliver gjort. Der er mange centrer der skilter med at steoider ikke vil blive tolereret og at det vil medføre udmeldelse hvis det bliver opdaget. Men politiet har ikke ressourcer til at lave razziaer hele tiden og center-ejerne har ikke den store interesse i at miste medlemsskabs indtægter. Og vi andre med-motionister blander os ikke i andre motionisters affærer, så der er reelt ikke andre end AS-misbrugeren og dens nærmeste (hvis de ved noget) der kan sætte en stopper for det pjat. Men det er vel også dem der står nærmest til at ændre det? !

Edited by KMJ
Link to comment
Share on other sites

jeg synes stadigvæk at folk genereliserer alt for meget, når den står på as-snak.. men kan godt følge jeres pointer.

Og så tror jeg ham model-fætteren havde nået sin genetiske top indenfor biceps curls og pec dec.. Hvis han begyndte at benbøje og løfte nogle vægte istedet for det pjat, kunne det meget vel tænkes at billedet blev ændres lidt.. :cool:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Synes ikke engang at ham metro-guttens krop blev speciel pæn / muskoløs, men det er nok en blanding af at han ikke havde sat sig nok ind i det hele og ikke trænede ordentligt ..

Personligt kunne jeg aldrig finde på at røre hver AS eller andre former for stoffer o.l

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes egentlig det er meget sjovt at tænke sig hvor ens egen grænse går.

Er det når stoffet er ulovligt?

Er det når stoffet kan være skadeligt?

Feks har det flere gange været fremme at kreatin skulle på listen over forbudte stoffer.

Nu er det slet ikke fordi at jeg vil gøre mig bedre end andre eller være skin-hellig på nogen måde, og jeg har intet imod at folk tager ekstra protein eller kreatin til at supplere deres træning med. Jeg er selv opmærksom på at få nok proteiner igennem min daglige mad, men tager ikke kreatin eller andre hjælpe stoffer. Jeg sørger heller ikke for at være i kalorie overskud hele tiden, selvom jeg nok er det uden at gøre noget bevidst for at fremme det.

Så altså ... all natural for me ... hvad jeg ikke kan klare ved egen hjælp er ikke meningen at jeg skal i forhold til træning og kroppen.

Andre har en anden politik på det punkt og fred være med det, men personligt er jeg ikke meget for det - uanset om det er lovligt eller ulovligt, farligt eller sundt.

Edited by KMJ
Link to comment
Share on other sites

Hvis et stof er ulovligt er det somregel også skadeligt for kroppen.

Desuden kan brug eller indførsel af AAS føre til fængselstraf på op til 2 år så det er ikke til at spøge med.

Forstår ganske simpelt ikke at nogen tager skidtet efter at det er blevet ulovligt(1994) herhjemme.

Den typiske bruger vi henviser til her i tråden - Ved de bare ikke bedre eller hvorfor gør de det?

Link to comment
Share on other sites

Hvis et stof er ulovligt er det somregel også skadeligt for kroppen.

Desuden kan brug eller indførsel af AAS føre til fængselstraf på op til 2 år så det er ikke til at spøge med.

Meget muligt at det KAN det.. Men det gør det aldrig!

Den første fyr er ikke så slem, han virker nogenlunde klar over hvad han gør...

MMA fighteren virker ikke helt som om han har styr på hva han gør(krudtet kan nu sagtens være ud på 4 uger!)

Bøssen sku de bare ha ladet være..

Link to comment
Share on other sites

Det var da dybt latterligt at ham bøssen tog steroider, for derefter at opnå arme på 38 cm. Helt ærligt, mine er 35 cm. nu, og jeg er da sikker på at utroligt mange herinde fra har arme der er => 38 cm. Det er utroligt, at man ikke kan banke noget fornuft ind i sådan nogle typer - de ville jo helt sikkert kunne opnå fine resultater uden roids.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share