Fiskeolie


JesperT
 Share

Recommended Posts

Jeg har i en del år efterhånden haft næsten kroniske ledsmerter ved stor fysisk aktivitet og selvfølgelig også nu med alt den her styrketræning. Jeg HADER de meste slags fisk af et godt hjerte, og i min familie er har det mere været reglen end undtagelsen, at mændene har for højt kolesterol og lider af diverse hjerte- karsygdomme...

sagde han og pludselig faldt, ikke tiøren, men femogtyveøren. :smashtard:

Lyder det ikke som om fx Futura Fiskeolie kunne give lidt der?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal købe noget af det bedste fiskeolie skal du gå efter det produkt der hedder EKSKIMO 3 - prøv at skære en futurakapsel igennem, så ved du hvordan harsk fiskeolie ser ud og lugter - tror mig du vil aldrig spise det igen !!

Link to comment
Share on other sites

prøv at skære en futurakapsel igennem, så ved du hvordan harsk fiskeolie ser ud og lugter - tror mig du vil aldrig spise det igen !!

Det er måske derfor de kan sælge det "rundt regnet 20% billigere end andre forretninger"

gad vide hvilket andet lort de så sælger............Det er en skam ikke, for det er den brede befolkning der hopper på deres udsle salgsreklamer.

Link to comment
Share on other sites

Så følsomme hørfrø er overfor sollys, varme osv., så tør jeg ikke stole på, at en producent af et relativt billigt produkt har behandlet dem ordentligt. Desuden tror jeg ikke sådan en flaske kan holde sig i åben tilstand i en måned.

Hvorfor ikke hoppe med på (kaffe)møllen og begynde at male frøene selv, for at være på den sikre side? ;)

Morten

Link to comment
Share on other sites

A.female> Efter jeg fik et tip fra en gut fra bodyhouse, har jeg fundet en helse handler som hedder Drogisten på finsensvej, frederiksberg, som har dem på køl.

Los> koncentrationen er stabil i op til 2 mdr. holdbarheden er sikkert længere. Producenten ligger i Silkeborg, men selvom nogle forhandlere har dem på køl, behøver man rent faktisk ikke at nedkøle dem før man åbner de vacuumpakkede flasker, som IØ er mørke så lys netop ikke vil påvirke dem. Og så smager det også godt.

Som seriøs BB'er tager jeg 3-4 spiseskefulde om dagen, hvilket er i overkanten for hvad der er nødvendigt. Den anb. dosis er 1-2 spiseskeer, som indeholder mange gange hvad en fiskeoliekapsel indeholder. Jeg har før brugt pikasol (tror jeg nok de hed) og det var simpelthen for dyrt. Denne olie er lige så koncentreret og så koster den kun en tiendedel..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Angel:

prøv at skære en futurakapsel igennem, så ved du hvordan harsk fiskeolie ser ud og lugter - tror mig du vil aldrig spise det igen !!

Nå, nu har jeg endelig prøvet at skære en Futura-kapsel igennem, Angel, og der var altså, efter min bedste dømmeevne, intet harsk over indholdet. Har du selv prøvet det, eller er det bare noget du har hørt? :huh:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share