Kiropraktor


spliffer
 Share

Recommended Posts

Ja det kunne jeg jo selvfølgelig. Men kunne godt tænke mig at vide, om nogen havde en de kunne anbefale, grundet hans dygtighed. Har oplevet et par stykker, som bare skulle have ekspederet en videre, så de kunne tage den næste patient. Og det vil jeg gerne undgå igen. Det ville også være rart, hvis det var en der havde lidt indsigt i det at styrketræne.

Link to comment
Share on other sites

Ja det kunne jeg jo selvfølgelig. Men kunne godt tænke mig at vide, om nogen havde en de kunne anbefale, grundet hans dygtighed. Har oplevet et par stykker, som bare skulle have ekspederet en videre, så de kunne tage den næste patient. Og det vil jeg gerne undgå igen. Det ville også være rart, hvis det var en der havde lidt indsigt i det at styrketræne.

Du skal være velkommen hos os i Hørsholm Midtpunkt 166, 1. sal, telefon nr. 4586 1545.

Hvor bor du i København?

Hilsen

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor på nørrebro.

Jeg vil da lige prøve at ringe og forhøre mig, er der en bestemt du vil anbefale jeg snakker med..? :bigsmile:

Det skal ihvertfald være en der går op i sit arbejde og giver sig god tid, da jeg har haft nogle uheldige forløb tidligere.

Gerne en med erfaringer fra sportsverdenen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bor på nørrebro.

Jeg vil da lige prøve at ringe og forhøre mig, er der en bestemt du vil anbefale jeg snakker med..? :bigsmile:

Det skal ihvertfald være en der går op i sit arbejde og giver sig god tid, da jeg har haft nogle uheldige forløb tidligere.

Gerne en med erfaringer fra sportsverdenen.

Jeg giver mig altid god tid til mine patienter og træner selv, så jeg skal nok tage mig godt af dig, hvis du kommer op til os.

Ellers skal jeg prøve at finde en god kiropraktor i København. Hvem har du været ved tidligere?

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gik på gl. kongevej overfor planetariet. Kan ikke lige huske hans navn.

Men hvis du kan opstøve en god en i københavn, ville det være optimalt.

Ellers kommer jeg da bare en tur nord på :smile:

Jeg synes, du skal bestille en tid ved Klaus Holm eller Michael Piper på Amager Brogade 96, telefon 32 55 13 11, der begge er uddannet i Odense og begge har erfaring med træning. De arbejder på en klinik, der er ejet af Torben Halbye og Hans Østergaard, der begge er uddannet i USA. Dem skal du ikke bestille tid hos. Klinikken hjemmeside hedder www.kirop.dk

God bedring

Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share