AB-Wheel og mavetræning?!


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Jeg har i lang tid været på jagt efter en eller flere gode maveøvelser, men da min motorik er helt i bund dur det der bare ikke med at lave crunches på gulvet med en vægt. :blush: Jeg ligger bare og humper og der sker intet :tongue:

Jeg er glad for swissball og så investerede jeg i et AB-hjul for en uge siden til en 100-mand. De første par gange jeg kørte med hjulet var det genialt og jeg havde de vilde DOMS.

Problemet er bare at jeg synes man kan mærke det i ryggen/lænden og tør derfor ikke helt fortsætte med den før jeg har hørt lidt ang herinde om det. Min ryg knækker også ligefrem af og til. Gør den i øvrigt også ved normale crunches på en incline bænk.

Som alle andre vil jeg jo gerne have veltrænede mavemuskler og engang når cutte-sæsonen går ind så ende med en flot hakket mavse. :laugh:

Kan I umiddelbart give råd ang det AB wheel og ellers generelt bare anden form for mavetræning?

Ang AB wheel så gerne en video med udførelse eller lign. Synes jeg har søgt lidt på Google uden held.

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share