Kritik af nyt(ænkende) program


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg har over længere tid gerne ville lave et program hvor jeg kom det hele igennem 2 gange om ugen, og efter længere tids tænken frem og tilbage, og en gennemlæsning af Cilius' journal og TJs WSB artikel på Getbig nåede jeg frem til det her.

Nøgleordene er INTENSITET og VOLUMEN.

Jeg vil meget gerne have kommentare til følgende. Jeg har selv på fornemmelsen at jeg har været for nærig med volumen og for kåd med intensiteten (Triset).

Først kører man det nedenstående, ugen efter skifter man om på ME og DE øvelserne.

PS. Hvis der gået kludder i noget af det sidste er fordi jeg var påvirket af et GABA trip da jeg pudsede det af! :hippy:

post-8-1025683559.gif

Link to comment
Share on other sites

Jep det er 90% af en 1RM.

Nuværende max bænk = 105 kg

105*0,9 =94,5kg. Det passer fint nok. Nuværende 4*4*95.

Men allerede igår lurede jeg på, om jeg ikke burde sætte den ned til 85%. Så tænkte jeg at der nok kom en MASSE feedback idag og jeg så bare kunne ændre det efter feedbacken. Jeg synes desværre den feedback er udeblevet… :(

Link to comment
Share on other sites

hvorfor vil du arbejde med så høje intensiteter, når alle dine motoriske enheder alligevel er aktiveret ved en intensitet omkring 70-75% Hvis jeg var dig ville jeg sætte den ned til 70-75 stykker, og i stedet lege lidt med pauserne. 1 minuts pause mellem sættene er virkelig noget der sparker gang i hypertrofien.

Frekvensen på din træning virker også overvældende, specielt volumen taget i betragtning. De 90% kommer med garanti til at blive skåret meegeet tæt på failure (vil endda sige på den anden side - forced reps), og restitutionsmæssigt tror jeg slet ikke du kan holde til det...

PS. Jeg har også lige postet et program herinde... kommentarer er også meget velkomne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share