Squat VS Legexstensions!


Guest
 Share

Recommended Posts

Hej MOL!

Har netop været op i en diskussion sammen med en kammerat. Min kammerat mener at man bliver langt hurtigere af at køre 'leg exstension' frem for Squat. Han understøtter det med at han har fået det af vide af en gut, som hedder Stan, der har gået på et af de fineste sport colleges i USA.

Han fortæller mig at han ved langt mere end alle de idioter som sidder på diverse debatter, som f.eks. MOL! Ganske vidst er ham Stan ret muskuløs. Han har nogle gigantiske lægge, og skulle efter sigende bænkpresse 200kg.

Well - det overbeviser mig nu ikke. Så jeg sender ham Artiklen 'Know Squat', som er skrevet af højt veluddannede mennesker inden for området. I artiklen står det bl.a. sort på hvidt, at Squat er andre ben øvelse langt overlegent, såsom benpres og leg exstensions. Han forkaster dette, og uanset hvad jeg argumenterer med, afslår han det!

Mit spørgsmål! Hvem har ret?

Kunne selvfølgelig vælge at se den anden vej, men sådan er jeg ikke bygget op. VIL som regel have ret, hvis jeg er overbevist om at jeg har det!

Mvh, David

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share