håndleds støtter + straps


søren
 Share

Recommended Posts

Jeg mener at have set nogle håndledsstøtter med 'indbyggede' straps.

Har ledt men kan ikke finde nogen.. det tætteste jeg kommer på er nogle fra gasp.. men der er håndledsstøtten ikke særlig bred - så jeg er lidt i tvivl om det virkelig er en håndledsstøtte, og hvis det er.. hvor god den er.. Nogen der ved hvor det kan købes..??

Håndledsstøtten skal være bred og kunne strammes meget så de støtter håndleddet rigtig godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at have set nogle håndledsstøtter med 'indbyggede' straps.

Har ledt men kan ikke finde nogen.. det tætteste jeg kommer på er nogle fra gasp.. men der er håndledsstøtten ikke særlig bred - så jeg er lidt i tvivl om det virkelig er en håndledsstøtte, og hvis det er.. hvor god den er.. Nogen der ved hvor det kan købes..??

Håndledsstøtten skal være bred og kunne strammes meget så de støtter håndleddet rigtig godt.

Efter min mening bør du under ingen omstændigheder købe noget fra gasp, det er ligesom prisen - totalt i bund. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om det kan fåes, det kan det sikkert, men hvornår har man lige behov for straps og håndledsbind på samme tid?

Altså, jeg har personligt set alt fra curls, bænkpres, laterals, osv., osv., udført på den måde... Kender endda en fyr, der insisterer på at spænde sine wristwraps inden han kører siddende læg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Altså, jeg har personligt set alt fra curls, bænkpres, laterals, osv., osv., udført på den måde... Kender endda en fyr, der insisterer på at spænde sine wristwraps inden han kører siddende læg :blink:

Haha, klasse, ja hvis man er én af "dem" har man sikkert tit brug for det. Man skal huske at købe et par man kan have på samtidig med et par cykelhandsker, eller endnu bedre; måske kan man få cykelhandske/straps/håndledsbind i ét!

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger personligt straps og wriststraps (håndledsbind) fra Better Bodies. De fungrer fint, men bruger dem sjældent sammen, da håndledbind ofte er til presseøvelser og straps til trækditto...

Ellers er der mange forskellige mærker derude, så det er vel bare at komme i gang med at lede.

Link to comment
Share on other sites

De er lavet af samme materiale som Titans Titanium knæbind.

De er blå og sort stribede

De kan lægges RIGTIG stramt om håndledet.

De bruges af mange til styrkeløft stævner, enten dem ellers inzers.

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share