Træningsprogram til overkroppen primært!


Ramaskriget
 Share

Recommended Posts

Først: Jeg er helt nybegynder inden for det her område, så jeg kender ikke alle de der fancy betegnelser :blink: Det må i bære over med! :bigsmile:

Nu har jeg sat mig et mål! Fra den 1. marts til den 1. juni skal jeg få flere muskler og en flottere krop!

Jeg er 16 år, vejer ca. 60kg og er 175cm høj. Det lyder jo meget normalt ikke? Desværre er der ikke så meget af det som er muskler, så det skal der rådes bod på! Jeg har en liidt buttet mave, men det er ikke meget. Man kan bare ikke så noget muskulatur overhovedet, desværre.

Jeg vil gerne hører nogle forslag til et træningsprogram jeg kunne benytte :smile:

Jeg har næsten hver eftermiddag og aften fri, mandag til fredag og søndag, så tid er der nok af!

Endnu en gang, vær venlig og forklare de udtryk i bruger :wink:

Pft!

Link to comment
Share on other sites

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=31 hvis du er helt begynder

eller maaske

http://www.motion-online.dk/styrketraening...cifik_traening/ naar du er kommet igennem et fundament program

og saa skal du spise en del mere mad.

Hvis du vil have en flot krop saa skal den nok ogsaa se flot ud i andre vinkler end lige forfra og spejlvendt. Derfor, samt mange andre grunde, boer du ikke kun traene bryst og arme.

Soeg og du skal finde, laes en del mere herinde og soeg i de forskellige fora. Saa kan du selv laese dig til det mest basale

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=31 hvis du er helt begynder

eller maaske

http://www.motion-online.dk/styrketraening...cifik_traening/ naar du er kommet igennem et fundament program

og saa skal du spise en del mere mad.

Hvis du vil have en flot krop saa skal den nok ogsaa se flot ud i andre vinkler end lige forfra og spejlvendt. Derfor, samt mange andre grunde, boer du ikke kun traene bryst og arme.