Aldersgrænser?


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hej

Ved nogen hvor gammel man ca. skal være for at begynde i et fitnesscenter?

Og hvad synes I fitnessfolk egentlig om en som mig (en 15årig), går rundt og prøver at træne seriøst i sådan et fitnesscenter? - er det irreterende, i orden, eller hva´.

i hvertfald er det svært at blive rigtig stor når du "kun" er 15år.. men du kan da godt så småt at begynde med træningen.. ved ikek med aldersgrænser i centerne.. Det har jo ikek været noget problem for mig :blink:

Link to comment
Share on other sites

i hvertfald er det svært at blive rigtig stor når du "kun" er 15år.. men du kan da godt så småt at begynde med træningen.. ved ikek med aldersgrænser i centerne.. Det har jo ikek været noget problem for mig :blink:

det handler jo ikke kun om styrketræning men måske også cardio. Træner i forvejen en del badminton.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Ved nogen hvor gammel man ca. skal være for at begynde i et fitnesscenter?

Og hvad synes I fitnessfolk egentlig om en som mig (en 15årig), går rundt og prøver at træne seriøst i sådan et fitnesscenter? - er det irreterende, i orden, eller hva´.

Ca. 15, og self er det i orden... :wink:

Vi har jo ( næsten :tongue: ) alle sammen været 15 på et tidspunkt, og alle skal jo starte et sted. Især hvis du lover mig at sætte dig ordentligt ind i tingene og køre øvelserne ordentligt, og nogle ordentligt øvelser, så er det sq i orden :cool::wink:

Aldersgrænsen kommer an på hvilket center du henvender dig til, men du skal typisk have en forældreunderskrift når du er under 18 år

Nå nå, tænk engang. Jeg har været i 4 centre, med en alder under 18 og har aldrig hørt om dén regel... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nå nå, tænk engang. Jeg har været i 4 centre, med en alder under 18 og har aldrig hørt om dén regel... :innocent:

uh men tror nu sådan nogen som fitness.dk er mere strenge med sådan nogen regler, en små lokale centre.. (nu ved jeg ikek hvor du træner :wink: )

(ikke at jeg synes fitness.dk er et rigtigt træningscenter)

Edited by workout-girl
Link to comment
Share on other sites

Hej

Ved nogen hvor gammel man ca. skal være for at begynde i et fitnesscenter?

Og hvad synes I fitnessfolk egentlig om en som mig (en 15årig), går rundt og prøver at træne seriøst i sådan et fitnesscenter? - er det irreterende, i orden, eller hva´.

Med de alle de hormoner du har i kroppen som 15årig kan du vokse pænt

Link to comment
Share on other sites

uh men tror nu sådan nogen som fitness.dk er mere strenge med sådan nogen regler, en små lokale centre.. (nu ved jeg ikek hvor du træner :wink: )

(ikke at jeg synes fitness.dk er et rigtigt træningscenter)

Du siger at fitness.dk ikke er et ordenligt fitnesscenter - hvordor det?

Link to comment
Share on other sites

åh bare mig der driller..

1. jeg synes det er latterligt pigerne går i bad og tager make-up inden de går ind og træner.. :nonono: (ja ok nogen af dem)

2. det er tydeligt det handler om det ydre.. bare det at de har store vinduer, så man udefra kan se folk træne i deres smarte træningstøj (mugge mugge mugge)

3. jeg er bare sur over ikke har råd til at gå der haha , nå ja og at det er lige så meget et dating sted, som et træningscenter.. i hvertfald hvis man bedømmer ud fra hvor meget mange af dem gør ud af sig selv for at træne :blush:

Edited by workout-girl
Link to comment
Share on other sites

åh bare mig der driller..

1. jeg synes det er latterligt pigerne går i bad og tager make-up inden de går ind og træner.. :nonono: (ja ok nogen af dem)

2. det er tydeligt det handler om det ydre.. bare det at de har store vinduer, så man udefra kan se folk træne i deres smarte træningstøj (mugge mugge mugge)

3. jeg er bare sur over ikke har råd til at gå der haha , nå ja og at det er lige så meget et dating sted, som et træningscenter.. i hvertfald hvis man bedømmer ud fra hvor meget mange af dem gør ud af sig selv for at træne :blush:

Er der så et andet "kædefitnesscenter" der er godt, eller hvad er godt at kigge efter i et fitnesscenter?

Link to comment
Share on other sites

Som en anden MOL'er havde stående i sin signatur: "Folk som generaliserer er nogle svin :tongue: "

I styrkeløft er der jo en hel aldersklasse (ungdom), hvor man skal være under 18år for at deltage, så i sådan en klub er der ingen aldersbegrænsninger (i hvert fald ikke, som du ikke allerede opfylder :wink: ). I fitnesscentre tror jeg, det mest almindelige er 16år, men du kan nok finde alle variationer fra 15 til 18år alt efter hvilket center, som du kigger efter.

Et sted som fitness.dk, får ikke de mest rosende omtaler på MOL, fordi det ikke er befordrende for træning the MOL-way med focus primært på tunge basisøvelser med vægtstænger og håndvægte (bla dødløft, squat og bænkpres). De fleste centre i de store fitnesskæder har fokus på maskiner, en uvilje imod feks dødløft (fordi de mener, at det er dårligt for gulvet, skræmmer motionister væk og i øvrigt er overflødigt) ofte har de heller ikke særlig tunge håndvægte.

Som nybegynder vil du stadig kunne få en del ud af at træne i sådan et center, men du vil givetvis kunne bygge langt mere muskelmasse ved at træne i feks en styrkeløfterklub, hvor fokus er på de store øvelser, som er mere effektive.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer lidt an på, hvilken type du er :tongue:

Hvis du træner ordenligt generer det ikke.

Desværre har vi også den uønskede type i vores center: Afbleget hår, diamant-ørering, overdrevet brun, tynd som en ål, blander sig i musikken, så man må til at hidse sig op og fortælle dem ting og sager, glor helt vildt, pjatter mere end de træner, træner hovedsageligt biceps.

Der skal være plads til alle mennesker her i verden :wub:

/ Søren :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Som en anden MOL'er havde stående i sin signatur: "Folk som generaliserer er nogle svin :tongue: "

øf øf :devil:

jeg også (nogen gør) hehe.. har da venner der træner i fitness.dk.. det er da et fint sted, og ville os selv træne der hvis jeg havde råd/og havde overskud til at gøre mig "lækker" inden træning :wub: (Det fede er de har nogen kanon goe træningshold)

Link to comment
Share on other sites

jeg også (nogen gør) hehe.. har da venner der træner i fitness.dk.. det er da et fint sted, og ville os selv træne der hvis jeg havde råd/og havde overskud til at gøre mig "lækker" inden træning :wub: (Det fede er de har nogen kanon goe træningshold)

Misundelse er en grim ting - især når det er på noget så tåbeligt som på at træne i fitness.dk :tongue: Næh, du kan komme ned og træne i vores klub. Der kan du komme direkte fra sengen med morgenhår og stadig skille dig ud positivt.(idet der måske kommer sammenlagt fem hunkøn om året :innocent: )

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

Hej

Ved nogen hvor gammel man ca. skal være for at begynde i et fitnesscenter?

Og hvad synes I fitnessfolk egentlig om en som mig (en 15årig), går rundt og prøver at træne seriøst i sådan et fitnesscenter? - er det irreterende, i orden, eller hva´.

Et godt sted at starte, er Gym & Fitness ;) Det ligger nede ved rundkørslen(enden af gl. varde vej), men hvis du hører Nik Og Jay dagen lang, så er Fitness.dk et sted for dig :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Et godt sted at starte, er Gym & Fitness ;) Det ligger nede ved rundkørslen(enden af gl. varde vej), men hvis du hører Nik Og Jay dagen lang, så er Fitness.dk et sted for dig :laugh::laugh::laugh:

Ok hvis der er nogen i verden der hader Nik og "Gay" så er det vist mig.

Nå du siger Gym og Fitness, hvad skulle der være specielt godt ved det sted?

Godt at se, at der er nogen her fra hjemegnen. (Fiskebyen) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share