småsmerter i lænden


søren
 Share

Recommended Posts

Når jeg har kørt en tung dødløft og stiller mig ret op bagefter, eller bøjer frem og tilbage, gør det nogengange lidt ondt. Det er lidt en mærkelig 'smerte' - når jeg f.eks. trækker vejret de første 20-30 sek. efter sættet, føles det som om jeg har fået mast min brystkasse og ryg. det er lidt svært at forklare hvordan det føles, men måske lidt som hvis man har fået trykket lungerne eller noget lignende.. hmm :blink:

Det mærkes mest en smule i lænden og så ellers et godt stykke opad ryggen - ikke så meget foran ved brystet.

Jeg kører dødløften med ret lænd, så jeg kan ikke lige se hvad det kan skyldes..

Nogle forslag..?

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde noget ala det samme i dag. Jeg tror det var på grænsen til en fibersprængning ved mig, hvilket gjorde rigtigt ondt. Løfter du med bælte? Jeg skal til at gøre det fra nu af, da jeg tror at det hjælper på smerterne i ryggen.

har ikke brugt bælte i dødløften..

mine smerter opstod ikke kun sidste træning.. de har været der en del tid, men bliver flere og flere, uden at det overhovedet er slemt.

Men kunne godt tænke mig at høre om det bare er fordi lænden og ryggen skal have lidt pause, eller om der kan være en skade af en slags deromme.. for det er jo ikke så rart at få i lænden..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share