Træningsprogram


izzit
 Share

Recommended Posts

Kort om midt tidligere sports-aktivitet:

i kronologisk rækkefølge

I 2 år småtrænede jeg med 50 armbøjninger, og 100 mavebøjninger hver aften. Derefter gik jeg til boksning 3 gange ugentligt. Holdt pause fra det i ½ år, og startede efterfølgende til Amerikansk fodbold hvorefter jeg fik skubbet min knæplade lidt ud af plads, under min pause røg begge skuldre ud af led.. Så det har stået meget stille i 4 måneders tid..

Nu vil jeg så til at genoptræne min ryg der er blevet øm, men forsigtigt, da min skulder godt kan brokke sig. Det står dog ikke så slemt til med benene..

Mit mål er langsom genoptræning af hele kroppen, nok med synligt resultat om 4-6 måneders tid.. Jeg kan løfte 75kg, 1 gang i bænkpres, løb har jeg ikke testet endnu. Med en særdeles god kondi til sidst.

Er næsten 18. 70 kg, 180 cm. Dreng.

Jeg har følgende til rådighed:

- brystpres

- benpres

- en masse øvelser med frie vægte

- skulderpres

- Div. til benene

cardio:

- løbebånd

- cykel

- ro-maskine

- stepmaskine

Tak på forhånd..!

Link to comment
Share on other sites

Kort om midt tidligere sports-aktivitet:

i kronologisk rækkefølge

I 2 år småtrænede jeg med 50 armbøjninger, og 100 mavebøjninger hver aften. Derefter gik jeg til boksning 3 gange ugentligt. Holdt pause fra det i ½ år, og startede efterfølgende til Amerikansk fodbold hvorefter jeg fik skubbet min knæplade lidt ud af plads, under min pause røg begge skuldre ud af led.. Så det har stået meget stille i 4 måneders tid..

Nu vil jeg så til at genoptræne min ryg der er blevet øm, men forsigtigt, da min skulder godt kan brokke sig. Det står dog ikke så slemt til med benene..

Mit mål er langsom genoptræning af hele kroppen, nok med synligt resultat om 4-6 måneders tid.. Jeg kan løfte 75kg, 1 gang i bænkpres, løb har jeg ikke testet endnu. Med en særdeles god kondi til sidst.

Er næsten 18. 70 kg, 180 cm. Dreng.

Jeg har følgende til rådighed:

- brystpres

- benpres

- en masse øvelser med frie vægte

- skulderpres

- Div. til benene

cardio:

- løbebånd

- cykel

- ro-maskine

- stepmaskine

Tak på forhånd..!

Hvor mange gange om ugen har du tænkt dig at træne?

Jeg ville nok foreslå et fullbody med frie vægte. Hvor du laver store basisøvelser. Det er der helt sikkert nogle der kan give dig gode bud på, ellers kan du søge lidt rundt på MOL og www.getbig.dk.

Kan du lave alle øvelser? Eller driller skaderne dig i nogle specielle øvelser?

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange gange om ugen har du tænkt dig at træne?

Jeg ville nok foreslå et fullbody med frie vægte. Hvor du laver store basisøvelser. Det er der helt sikkert nogle der kan give dig gode bud på, ellers kan du søge lidt rundt på MOL og www.getbig.dk.

Kan du lave alle øvelser? Eller driller skaderne dig i nogle specielle øvelser?

Nej, de driller kun ved stor belastning, de kan bøjes som jeg vil osv. Men som sagt, mange kg i kort tid, og så kan jeg mærke det..

Mit amitionsniveau ligger nok til 3 gange om ugen. Måske 4...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share