Piller for at få "stramme" muskler


Skunk
 Share

Recommended Posts

panser-> dine quotes, ser lidt sløje ud.............måske skulle du prøve med luk aktivt Tag i stedet for.................bare et forslag

Tak for forslaget, jeg er også rimelig træt at ligne en EDB spasser hver gang jeg prøver at sige noget dybt :lol:

Link to comment
Share on other sites

hvis du endelig insistere på at bruge quote-knappen 2 gange, kunne du evt supplere med shift+7 dvs [ / QUOTE]jeg er sikker på du godt ved det...........men er det ikke bare dejlig irriterende at få at vide.

Tror jeg har forstået det.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Har tidligere læst om et eller andet middel (ikke doping), som skulle gøre musklerne mere stramme og hårde :crazy:.... hvilket?

SkuNk

Hmmm… Umiddelbart kunne det lyde som et vandrivende middel som f.eks. Taraxatone fra Cytodyne. Jeg har også et enkelt sted læst at GABA kunne ha' den effekt, men det her jeg aldrig selv oplevet.

Håber der ringer nogle klokker?!

Link to comment
Share on other sites

hmm, er det mig, der husker forkert, eller har I har haft den diskussion før? :)

om GABA giver en god søvn, skal jeg ikke kunne sige, men det er fhv. sandsynligt, idet at benzodiazepiner(fx. diazepam) virker vha. gaba.

Om gaba er dopinglistet ved jeg heller ikke, men hvis det har en effekt, er det helt sikkert, hvorfor en gentagen anbefaling af gaba er forkastelig, amoralsk og direkte ulovlig.

Link to comment
Share on other sites

Tjah… Jeg FØLER en større hårdhed i musklerne, men det er jeg 90% sikker på er psykosomatisk. :bblush:

Men en søvn så dyb som jeg får af GABA hjælper helt sikkert på min træning, jeg sover normalt ikke supergodt, men med GABA (Eller ZMA for den sags skyld) er jeg meget mere frisk når jeg vågner - og i det hele taget - så jeg kan gi' træning det xtra boost.

Selvfølgelig er GABA opreklameret, men det er ALLE produkter fra USA, men derfor er der nogen af dem virker fint, omend mere moderat end i reklamerne, man skal bare prøve sig frem. ;) :retard:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er GABA opreklameret, men det er ALLE produkter fra USA, men derfor er der nogen af dem virker fint, omend mere moderat end i reklamerne, man skal bare prøve sig frem.  

Hvilke kosttilskud kommer ikke fra USA? Så vidt jeg ved har alle kosttilskud til sportsfolk deres oprindelse i USA.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share