Strækmærker!


Monse
 Share

Recommended Posts

Jeg er selv bekendt med patofysiologien bag strækmærker - men har selv fået 2 grimme styks under armene der vokser en millimeter eller to hver gang jeg træner bryst (specielt flyers) - og kunne godt tænkte mig at høre om der er nogen herinde der ved hvordan man undgår at allerede eksisterende strækmærker udvikler sig. Lige nu ser det forfærdeligt ud under armene - men frygter når de efterhånden udvider sig ud over armhulen. Nogen der har nogle (ikke-alternative) råd eller ideer til at begrænse skaderne ? :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv bekendt med patofysiologien bag strækmærker - men har selv fået 2 grimme styks under armene der vokser en millimeter eller to hver gang jeg træner bryst (specielt flyers) - og kunne godt tænkte mig at høre om der er nogen herinde der ved hvordan man undgår at allerede eksisterende strækmærker udvikler sig. Lige nu ser det forfærdeligt ud under armene - men frygter når de efterhånden udvider sig ud over armhulen. Nogen der har nogle (ikke-alternative) råd eller ideer til at begrænse skaderne ? :unhappy:

Voks langsommere. :cool:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Voks langsommere. :cool:

Rommel

:cool:

Jeg er desværre bange for at de nasty (lyserøde :crazy: ) fætre jeg har fået mig i armhulen ikke stammer fra vokseværk - men derimod at jeg strækker mig for meget ud når jeg laver øvelser som flyers. De er ca 5-7mm brede og vokser som sagt 1-2 mm pr træningssession med flyers.

Derimod har jeg fået et par mini-strækmærker på underarmene jeg tror der skyldes vækst (eller pump), de har samme farve som huden og ligner mest af alt cirkulære indsnøringer i huden. De er heller ikke mere end 0,5mm i diameter og følger cirkulært den palmare del af underarmen.

Det er #1 jeg er bange for - de andre ligner bare sådan nogle små strækmærker som babyer har - det kan jeg leve med :smile:

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share