Lændesmerter


Athletic-monkey
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogle der lå inde med nogle gode råd..

Mit problem er at jeg er begyndt at få ondt i lænden..træner fullbody 3 gange/ugen..Under træningen er smerten mest tilstedeværende i forbindelse med benpres og maveøvelser(skrå bænk, swissball og normale crunches) men jeg går også og ømmer mig når jeg bare skal bukke mig ned efter noget...

Håber i kan hjælpe..

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Du kan eventuelt prøve at søge lidt efter McKenzie øvelser. Det er forskellige øvelser som i teorien tager noget af stresset af dine discus og måske derved kan afhjælpe nogen af dine smerter...

McKenzie øvelser kan du få hos en kiropraktor eller hos en fysioterapeut. McKenzie diagnostik og behandling er en del af kiropraktor uddannelsen. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig på fysioterapeut uddannelsen, men de fleste fysioterapeuter har vist taget kurser inden for området og kan dermed også vejlede dig.

Men dine problemer kan jo skyldes mange andre ting, så jeg ville da foreslå at du fik lavet en ordentlig udredning af dine problemer hos en kiropraktor eller en fysioterapeut.

Go bedring

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil heller ikke gøre mig klog på det. Jeg synes du skulle tage til kiropraktor og få taget et röntgen billede eller 2 og så må i finde ud af, hvad problemet er. Jeg kan fortælle dig at jeg også lige har haft ondt i lænden pga en skade i dødløft og det gjorde ondt når jeg bukkede mig eller hvis jeg lå på ryggen og løftede benene op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share