hjemmgym


olesen82
 Share

Recommended Posts

squat-stativ, bænk og stang til Chin-ups, selvfølgelig en stang og håndvægte så kommer du langt. 50000 er rigtig mange penge til et hjemmegym, efter min mening er det unødvendig med så mange penge, men selvfølgelig hvis du har pengene og godt kan lide luksus så er det da helt fint. Så er der jo altid en læg-maskine, benpress, træktårn(e) og bænk til preacher curls osv, som måske godt kan undværes men bestemt dejlige at have.

venaN

Link to comment
Share on other sites

hej

tænkte at hvis jeg alligevel skal ud atr låne måske 1 mio til et hus, så kan jeg sgu ligeså godt bruge 50000 på et godt hjemmgym. grunden til at jeg har sat så mange penge af til det er, at jeg har en drøm om at have enten et leoko eller eleiko VL sæt med gummiskiver. det koster efter sigende i nærheden af 15000. og så havde jeg også planer om en motionscykel og et løbebånd.

skal foressten med sikkerhed have et poerrack. det er der fandme mange muligheder i.

er der nogen der ved om man kan få en prisliste tilsendt fra er- equipment? evt med billeder osv ?

morten

Link to comment
Share on other sites

er der nogen der ved om man kan få en prisliste tilsendt fra er- equipment?

Jep, bare ring til ham; han er meget flink. Personligt har jeg i lørdags fået leveret et power cage fra ER, og det er guf!

Mht. Eleiko-skiver sendte han også en prisliste, men kors de er dyre; en 20 kg. gummiskive kostede ca 1475,- plus moms...

Prøv at snakke med ham om, hvad du laver, så har han altså meget erfaring med det hele lige fra skiver til gulvbelægning.

God stil med ideen; jeg har nemlig lige gjort det samme (og tænkte det samme, mht. at når man alligevel køber hus, er pengene til hjemmegym'et småting. Heligvis hoppede konen på den :laugh: )

Morten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share