Tortillas og andre frokostmuligheder?


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hey!

Jeg har den sidste uges tid smidt to tortillas med salat og en dåse tun i indenbords til frokost og har netop lige nappet to til aftensmad efter en lang arbejdsdag, men så kom jeg til at tjekke indholdet og der er sq knap 300kcal i 100gr tortillas eksl fyld. Jeg smed den straks på vægten og den vejede ca 75gr.

Dvs små 225kcal er der så i én.

Det synes jeg da er småmeget, eller er det bare mig?

Jeg har endelig fundet noget frokost som jeg synes er ekstremt lækkert at spise, men er der ikke andre alternativer eller et bedre valg af tortillas? De tortillas jeg spiser er bare hvede tortillas. Er endnu ikke stødt på "grov" tortillas. Løsningen kunne selvfølgelig være at bage selv, men ville jeg helst undgå :bigsmile:

Hvad har I ellers af alternativer til en god og solid frokost og mellemmåltider, som er lette at medbringe i tasken?

Skal lige siges at jeg skal til at cutte :smile:

På forhånd tak.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Groft brød, kalkun og en ½ agurk. Det er min frokost på diæt ...ALTID. Lækkert eller ej, det skal bare virke. :devil:

Groft brød, tun og agurke-terninger er også fortræffeligt som mellemmåltid hvis man står af på kalkunen efter et par måneder. :tongue:

Edit: Generelt er det svært med brød på diæt. Der er altid mange kcal i det, men vælger du det hvide fra, så er det kcal der er givet godt ud i regnskabet.

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share