Dinosaur Training/Brooks Kubik


teddy
 Share

Recommended Posts

Ved at der igennem tidens løb har været en del fans af Dinosaur herinde, så ville lige høre om der stadig er nogle der følger med, personligt forstår jeg ikke lige den drejning han har foretaget, pludselig er alt han nærmest går ind for "Bodyweighted Training". Kunne godt tænke mig at høre andres mening evt..

Jeg syntes det virker meget som om at han har fundet ud af at han ikke kan lave flere penge på at skrive bøger, artikler og lign om iøvrigt ret fornuftig træning og så pludselig er begyndt at kaste sig over det andet, først med en bog og den anden dag fik jeg endda en mail om noget "Inner Cirkel" forum halløj til kun 197 dollars for et år, iøvrigt det samme som hans bog kostede, han DT bog var da langt fra så dyr da jeg købte den...

Link to comment
Share on other sites

Gloede da også lige engang da jeg så prisen på hans nye system! Damn, han kan ikke sælge mange af de bøger/systemer! Ifht. et billede der ligger inde på hans site, ser det ud som om han har nyt godt af ændringen i hans træning dog. Han er sq blevet rimelig syg at se på! :blink: Før var han nærmest fed, jo!

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

Gloede da også lige engang da jeg så prisen på hans nye system! Damn, han kan ikke sælge mange af de bøger/systemer! Ifht. et billede der ligger inde på hans site, ser det ud som om han har nyt godt af ændringen i hans træning dog. Han er sq blevet rimelig syg at se på! :blink: Før var han nærmest fed, jo!

er nu ikk sikkert det har meget med hans træning at gøre, men er noget af en ændring fra hardcore STYRKE træning med tunge vægte til det nye her

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share