Slankeprodukt(Mærke fjernet af Mod)


Blitz
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg faldt lige over det banner med [Produktnavn og forhandler fjernet af Mod] og en af mine venner har tænkt sig at cutte på den måde.

Har hørt fra ham at de skulle skulle forbrænde 500 kcal dagligt og det er jo lige det, som man skal være i underskud for at kunne snige fedtet af.

Men er de piller overhovedet så gode, som de giver sig ud for?

For det må da være 100 gange nemmere at tabe sig på den måde.

EDIT: Nå troede sq godt at man måtte skrive navnet på mærket, når i selv reklamer for det :wink:

Edited by Blitz
Link to comment
Share on other sites

I samme forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan man har det på pillerne/uden pillerne. Altså de giver vel et energi-boost? Men er det noget der kan mærkes på f.eks. humøret når man stopper med dem igen, eller hvordan fungerer det egentlig?

(Har søgt på emnet, men synes stadig jeg er i tvivl)

Link to comment
Share on other sites

Hej, jeg faldt lige over det banner med [produktnavn og forhandler fjernet af MOD] og en af mine venner har tænkt sig at cutte på den måde.

Har hørt fra ham at de skulle skulle forbrænde 500 kcal dagligt og det er jo lige det, som man skal være i underskud for at kunne snige fedtet af.

Men er de piller overhovedet så gode, som de giver sig ud for?

For det må da være 100 gange nemmere at tabe sig på den måde.

Jeg har selv brugt lignende piller (samme indhold) flere gange, og de er gode. MEN kun som supplering til en fornuftig kost, ellers kan du lige så godt lade være med at bruge penge på skidtet!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share