Rekordforsøg til Nordland?


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

Mit spørgsmål går ud på om det er muligt at slå de overall rekorder i Danmark gennem Nordland cup..

Fx er rekorden for ungdom i 100kg klassen i DL 235kg, jeg regner med at tage et DL Raw til Nordland som er større, kan jeg så slå den gennem dette stævne eller det skal være et stævne hvor udstyr er tilladt for at det godkendes? og det er ikke Nordlands cuppets rekorder jeg snakker om, men de rekorder der er for alle de andre stævner også jeg tænker på...

Et mindre spørgsmål er om det i orden med neoprehn bind til Nordland, eller alminde Knæbind er i orden? eller det kun er bælte som det eneste overhovedet? Også om det er tilladt at bruge håndledsbind?

Mikkel leicht... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit spørgsmål går ud på om det er muligt at slå de overall rekorder i Danmark gennem Nordland cup..

Fx er rekorden for ungdom i 100kg klassen i DL 235kg, jeg regner med at tage et DL Raw til Nordland som er større, kan jeg så slå den gennem dette stævne eller det skal være et stævne hvor udstyr er tilladt for at det godkendes? og det er ikke Nordlands cuppets rekorder jeg snakker om, men de rekorder der er for alle de andre stævner også jeg tænker på...

Et mindre spørgsmål er om det i orden med neoprehn bind til Nordland, eller alminde Knæbind er i orden? eller det kun er bælte som det eneste overhovedet? Også om det er tilladt at bruge håndledsbind?

Mikkel leicht... :smile:

Nordland er et uofficielt stævne, så jeg tror ikke du kan slå rekord der. For det andet skal du have haft licens i 3 måneder for at kunne stille op. Har du fået licens?

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Nordland er et uofficielt stævne, så jeg tror ikke du kan slå rekord der.

Hmm... det tror jeg nu, det er (der skal selvfølgelig være nok A-dommere til stede), men er da ikke sikker... :unsure: Men fx er det i hvert fald muligt at lave guldkrav til NC.

Ang. udstyr til Nordland, så mener jeg, at neoprehnknæbind, bælte samt håndledsbind er okay. Og så er trikot selvfølgelig påkrævet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... det tror jeg nu, det er (der skal selvfølgelig være nok A-dommere til stede), men er da ikke sikker... :unsure: Men fx er det i hvert fald muligt at lave guldkrav til NC.

Ang. udstyr til Nordland, så mener jeg, at neoprehnknæbind, bælte samt håndledsbind er okay. Og så er trikot selvfølgelig påkrævet. :smile:

¨

Jeg tror efter nærmere eftertanke at du har ret Kathrine. Sune Bak lavede jo guldkrav til det stævne, så mon ikke han kan tage rekorden hvis der er nok A-dommere tilstede.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... det tror jeg nu, det er (der skal selvfølgelig være nok A-dommere til stede), men er da ikke sikker... :unsure: Men fx er det i hvert fald muligt at lave guldkrav til NC.

Ang. udstyr til Nordland, så mener jeg, at neoprehnknæbind, bælte samt håndledsbind er okay. Og så er trikot selvfølgelig påkrævet. :smile:

Jamen det lyder jo godt.. Så må man bare håbe der er nogle A-dommere..

Don - Jeg har ikke fået licens endnu, men helge (som er formand or whatever for styrkeløft) skulle komme forbi og gøre Asbjørns wrestling og styrkecenter til en styrkeklub, og så får jeg et licens.. og dette skulle ske snart.. så der er tid endnu.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mikkel Leicht....så god tid er der nu heller ikke. Der er kun lidt over 3 måneder til Nordland cup og det er præcis 3 måneder du skal ha stået på licenslisten for at kunne stille op.

En anden god ting er at du inden stævnet melder at du vil forsøge en dansk rekord, så der bliver sørget for at der er 3 A-dommere tilstede.

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share