Skulderproblem... knager og gør ondt


Rod
 Share

Recommended Posts

Har døjet med min skulder i et stykke tid nu, og ved ikke helt hvad der er galt med den, har haft det før i perioder, men det hænger sgu ved den her gang.

Problemet er i min højre skulder. Smerterne sidder i forreste hoved på skuldermusklen, men det breder sig også ud i nakke området, og til tider stikker det lidt omkring skulderbladet på ryggen. Det ud over knager og brager det lidt. Hvis jeg f.eks. sidder ned og trækker armen ind foran mig, som hvis jeg skulle drikke af en kop el. lign. knaser det til tider. Ved shrugs føles det også nærmest som om den glider ind og ud af leddet.

Min skulder er ikke ret begejstret for arbejde med mus for tiden, og den bliver også ked af det når jeg står på crosstraineren.

Har mistænkt det for at være en museskade, men er samtidig lidt mistænksom overfor at den virker løs. Venstre skulder knaser også lidt ind i mellem, men der døjer jeg dog ikke med smerter.

Har forsøgt mig med at træne udad rotationer, bagskulder, og noget udtrækning af bryst/skulder, men det giver ikke rigtig bonus. Jeg har også sænket vægten i den moderate mængde styrketræning jeg laver.

Jeg har booket en tid hos en fys, men de havde ingen åbninger før om to uger, så jeg ville da lige høre om der var nogen der havde et godt bud.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share