Ondt i fodled


Kibo
 Share

Recommended Posts

Jeg er kvinde og begyndte at løbe i august sidste år - oplysningen "kvinde" er vigtig for den senere forståelse for de blå cowboc støvler :laugh:

Jeg har siden min løbedebut generelt altid en eller anden skavank med mine ben, hvis det ikke er knæ, så er det skinneben eller senen under lægmusklen

Ja, nu har jeg døjet med smerter et stykke tid i senen under lægmusklen på mit venstre ben. Jeg har derfor taget den med ro i små 3 uger, da jeg alligevel har været på tjenesterejse og derfor med god samvittighed har kunnet lade være med at træne (så meget).

Nå, men sidste fredag (17. marts) var jeg så i byen i mine lidt høje blå cowboy støvler (vildt fede). Jeg vil sværge på, at jeg ikke har vrikket om eller lignende og jeg havde også støvlerne på forrige weekend uden problemer eller mén.

Men altså siden i fredags har jeg haft store smerter i senen, der går oven på venstre side af højre fod. Det har overhovedet ikke bedret sig siden. Foden er øm, når jeg vrikker på den - både frem og tilbage og til siden. Den er også øm, hvis jeg trykker på den.

Kan jeg have fået en forstuvning eller lignende ved at gå i mine støvler?

Det er vildt irriterende, for nu er jeg bombet tilbage til stenalderen med mit løb :crybaby: Men jeg har ikke problemer med at cykle, men det bliver nu lidt kedeligt, da det foregår indenfor grundet sne og kulde (bor i Grønland)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share