Træning i Trørød/Vedbæk ?!?


Therese
 Share

Recommended Posts

Min kæreste og jeg overvejer at flytte til Trørød ved Vedbæk nord for København. Mit gode humør er afhænging af træning - aerobics/hold (f.eks. step, puls, fitness mv.), så det er vigtigt for mig at der er muligheder for det i nærområdet.

Kender nogen noget til det?

På forhånd 1000 tak!

Hilsen fra Therese

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste og jeg overvejer at flytte til Trørød ved Vedbæk nord for København. Mit gode humør er afhænging af træning - aerobics/hold (f.eks. step, puls, fitness mv.), så det er vigtigt for mig at der er muligheder for det i nærområdet.

Kender nogen noget til det?

På forhånd 1000 tak!

Hilsen fra Therese

Jeg bor i Vedbæk, og kan sige, at ja selvfølgelig er der mulighed for aerobic og hold. I nærheden ligger Skodsborg Vigørcenter, som er hamrende dyrt, men godt og proffesionelt (reklame reklame for mit arbejde), og så er der også Impuls i Holte, hvor jeg også går på hold. Det er rigtig gode instruktører! Der er også Form&Figur i Hørsholm, som jeg så ikke har hørt så positivt om. Tror også der er startet et nyt center i Hørsholm ved navn ENJOY Fitness. Og tja, ellers ligger Lyngby i nærheden, hvor der er flere centre. Prøv evt. MOL's centerguide :smile:

Edited by Ida
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share