Nyt træningsprogram


Wannabe
 Share

Recommended Posts

Hey,

Nu skal det være!

Jeg har lige oprettet min træningsdagbog, og skrevet lidt om mine træningsmål, herunder et par fotos af 'Fred', som er det 'kropsideal' jeg pt. styrer efter (jeg er der ikke heeelt endnu) :bblush:

Men har brug for lidt gode råd:

Hvad skal der til for at få den kropsstruktur ? - tydeligvis en del skuldertræning og multi meget kogt torsk uden dressing ;) ?

Som træningsprogram havde jeg tænkt over at køre Big 3 Split Routine Training , men vil det give dette resultat (some day), eller skal jeg i stedet gå efter et af de traditionelle BB-programmer??

Et program der indeholder de tre basisøvelser vil være kanon. Også Dip og pull ups virker kanon for mig. Kan udvikle ben som en frø :bblush:, så det er klart mere på overkroppen der er behov for (hård) indsats.

Jeg har adgang til et godt center, og kan træne 3 x 1 - 1/2 time på de 5 hverdage, og op til et par timer hver dag i weekenden (hvis det er nødvendigt).

Er det iøvrigt realistisk med en 'Fred' uden krudt og ACE? - jeg er mest til det lovlige...

Link to comment
Share on other sites

Frede med bildækkene ovre fra din log er først og fremmest meget mager, hvilket giver ham det muskuløse look. Kost og cardio er vigtige elementer, hvis du skal ligne ham (og jeg er ikke den rette til at rådgive på det punkt).

Men der er nogle natur-BBere her på sitet, som kan sige noget fornuftigt, ved jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share