Sheiko CMS?


BananAgtigKo
 Share

Recommended Posts

Hej ale MOL'ere...

Jeg har afsluttet sheiko Beginners 2 og føler mig egentligt klar til CMS-programmet... Men jeg har mine betænkligheder da det er 4dage om ugen... det lyder umiddelbart meget hårdt da man på den måde kommer til at træne 2 dage i træk i løbet af ugen....

Hvad er jeres erfaringer med programmet ? ? ?

(Det skal lige siges at jeg holder mig fra Deadlift from boxes... Det må bliver til straightlegged dealift istedet. Jeg tør sgu ikke det andet . . . Jeg er ikke særligt smidig i forvejen... Tror ikke jeg kan holde teknikken (fladryg/svajetryg))

Hvis ikke det bliver CMS, så bliver det nok Beginners 2 igen (Beginners 2 er hårdere end 1'eren ikke ? ? ? ellers har jeg da misforstået noget) bare med nogen justeringer... Sys ikke programmet var helt hårdt nok...

Håber i kan hjælpe...

Edited by BananAgtigKo
Link to comment
Share on other sites

Hmmm ok ... æv... :dry:

Synes ellers det så overkommeligt ud... Bortset fra DL from boxes hvilket jeg havde tænkt mig at skifte ud...

Anyway.... Hvilket program er så hårdest af 1'eren og 2'eren ? ? Jeg mente jeg dengang fandt ud af at 2'eren så hårdest ud, men jeg har faktisk svært ved at se forskel... Nogen der kan hjælpe ?

Edited by BananAgtigKo
Link to comment
Share on other sites

Hmmm ok ... æv... :dry:

Synes ellers det så overkommeligt ud... Bortset fra DL from boxes hvilket jeg havde tænkt mig at skifte ud...

Anyway.... Hvilket program er så hårdest af 1'eren og 2'eren ? ? Jeg mente jeg dengang fandt ud af at 2'eren så hårdest ud, men jeg har faktisk svært ved at se forskel... Nogen der kan hjælpe ?

hvis du syntes detser overkommeligt ud, så skal du ikke køre det.

CMS er noget der skal respekteres!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gennemført en komplet CMS og fik en del ud af det. :smile:

På daværende tidspunkt lavede jeg hellere ikke andet end at træne, spise og sove(var arbejdsløs). Det har nok haft en del at sige.

Var det för eller efter, at du smadrede din skulder? :wink:

Link to comment
Share on other sites

I dødløft fra box, er det vægten, som står på boksen og ikke dig, så den er ikke hårdere end almindelig dødløft men omvendt.

Hvorfor i øvrigt ikke prøve Sheiko beginners 2 igen, specielt, hvis du ikke er meget for at træne 4 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

I dødløft fra box, er det vægten, som står på boksen og ikke dig

CMS har begge varianter. Men det er rigtigt, at de vist kaldes "deadlift form boxes" hhv. "deadlift standing on boxes".

Det er et møghårdt program. For mit vedkommende blev det mest et spørgsmål om smertegrænse fremfor styrke til sidst :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... måske er det dumt at kaste sig ud i.... jeg har jo ikke travlt... skal jo nok nå det i sidste ende :bigsmile:

Kan jo prøve beginners 2 igen... men endnu engang... Er der nogen der kan gennemskue hvad der er hårdest. 1'eren eller 2'eren ? ??

Uanset hvad tror jeg jeg ændrer nogen biøvelser i 2'eren da dumbellflyes ikke er vildt effiktive synes jeg.

Overvejrer at skifte dumbell flyes ud med incline BP... evt. kun hver anden gang så man skiftes imellem de to..

men atter engang: Hvilket program er hårdest. 1'eren eller 2'eren ? ?? ? kan ikke genemskue det...

Link to comment
Share on other sites

Somebody help me.... Hvad er hårdest Sheiko 1 eller Shieko 2 ? ? Umiddelbart ser 2'eren hårdest ud, men det baserer jeg på at procenterne generelt er højere....

Kan bare ikke gennemskue om det er meningen man tager sheiko 1 eller sheiko 2 først...

Jeg valgte sheiko 2 fordi det så hårdest ud. Men er det det ?!?! HJÆÆÆLP :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share