Is


Ida
 Share

Recommended Posts

Man kan jo efterhånden får adskillige light-udgaver af is. Umiddelbart er ISIS jo den med færrest kalorier, men den smager altså også lige lovlig helse agtig... Mit spørgsmål er så: Hvor meget "værre" er DDV og Hjemis' is? De putter jo heller ikke sukker i... Jeg ved bare at DDVs produkter tit har været meget udskældt. Men DDVs is smager til gengæld af betydeligt mere, så måske det er de ekstra kalorier hver.

Edited by Ida
Link to comment
Share on other sites

Man kan jo efterhånden får adskillige light-udgaver af is. Umiddelbart er ISIS jo den med færrest kalorier, men den smager altså også lige lovlig helse agtig... Mit spørgsmål er så: Hvor meget "værre" er DDV og Hjemis' is? De putter jo heller ikke sukker i... Jeg ved bare at DDVs produkter tit har været meget udskældt. Men DDVs is smager til gengæld af betydeligt mere, så måske det er de ekstra kalorier hver.

Prøv Hagen Das's Cookies and Cream -den er dejlig let :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Isis light is fra en lille fabrik i Jægergårdsgade (i Oksens hjemby) er rimeligt god. Den fås i flere af de større supermarkeder, selv om visse totalt imbecile ekspedienter ikke fatter, hvad man siger, når man spørger efter Isis-is (prøv at udtale det hurtigt) :laugh::laugh::laugh:

I trådens første post er det netop ISIS der bliver spurgt efter alternativer til...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Tunen på den her.

Hellere ordentlig is (Hagen Däsz, Heiberg eller Ben & Jerry's) i en mindre potion end et mindreværdigt light produkt (yep, jeg skar dem lige allesammen over én og samme kam).

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Tunen på den her.

Hellere ordentlig is (Hagen Däsz, Heiberg eller Ben & Jerry's) i en mindre potion end et mindreværdigt light produkt (yep, jeg skar dem lige allesammen over én og samme kam).

kan også kun tilslutte mig ovenstående. tag en mindre portion af en rigtig god is og lad isen smelte på tungen så du virkelig nyder det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share