Spørgsmål til HST


HomerS
 Share

Recommended Posts

Hey MOL.

Er igang med mit HST-program og skal snart i gang med den sidste del af programmet(5reps). Har i de forgående uger med 15 og 10 reps kørt 2 set, men da jeg gerne vil have en lidt større træningsvolumen overvejer jeg at ændre det til 3 set i 5 reps delen, evt kun i de store øvelser(død, squat, bænk, military). Vil dette ødelægge eller gavne når målet er maximal muskelvækst?

// - :superman: - \\

Link to comment
Share on other sites

Sålænge du stadig kører med en progression vil det ikke ødelægge noget.

Det gør jeg. Tror du på den anden side at det vil have en gavnlig effekt at ændre til 3 set? Selvfølge ikke kæmpe stor i forhold til 2 men lidt kan jo også bruges.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjorde nøjagtigt ligsom det du gerne vil gøre, 2 set med 5 gentagelser var simpelthen ikke nok, følte mig. SÅ mig og kammeraten raisede set'ne til 3. Det resulterede i at det blev ALT ALT For hårdt til sidst og vi giv tilbage, MIN mening er at du evt. kan putte lidt flere kilo på, hvis du føler du ikke får nok ud af det.

Link to comment
Share on other sites

Hej til-lykke!

Da jeg kørte HST tidligere kørte jeg 3x5 de to sidste uger, det virkede fint for mig. Begynder selv på HST næste uge, og kører det som jeg gjorde sidste gang. Det program, der har givet mig mest.

Edited by msb87
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share