Blodvolume


Gestelev
 Share

Recommended Posts

Hvis det er [Fjernet af Mod] du hentyder til (har googlet den), er det "pump" de nævner i deres salgstekst, det pump man oplever når man træner en given muskel. Det er ikke noget der er tilsat deres kreatinprodukt.

Arnold har beskrevet "pump" på flg. måde:

The Pump

"The greatest feeling you can get in the gym or the most satisfying in the gym is the pump. Let's say you train your biceps - blood is rushing into your muscles and that is what we call the pump. Your muscles get a really tight feeling like your skin is going to explode any minute and it's really tight like someone blowing air into your muscles. It just blows up and it feels different. It feels fantastic. It's as satisfying to me as cumming is, you know, as having sex with a woman and cumming. So can you believe how much I am in heaven? I'm like getting the feeling of cumming in the gym, I'm getting the feeling of cumming at home, I'm getting the feeling of cumming backstage when I pose out in front of 5000 people. I get the same feeling so I'm cumming day and night. I mean it's teriffic right, so you know, I'm in heaven."

:smile: Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Pump er en følelse af blod der trænger ind i musklerne, ligesom citatet af Arnold S. beskriver længere oppe.

Men pumpet under selve træningen gør jo, at der løber mere blod igennem musklerne, og der derved lettere transporteres ilt og kuldioxid, og derved igen får dig til at yde mere. Men det er som sagt en videnskablig forklaring på det som produktet v12 og xpand lover. Hvad er det præcis for en reaktion der forløber i kroppen?

Hvis det er noget Arnold eller en producent af kosttilskud anbefaler, er det nok noget du skal være skeptisk overfor :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har personligt, på anbefaling af Nora brugt et af produkterne med Nitrogen pump gejl effekt, glutamin transportører, særlige creatin former og en masse Nootropics i. Det smager som jeg forestiller mig afløbsrens smager. Men skidtet VIRKER.

Jeg har flere gange til træning stået med mit halvfede korpus dækket af meget tydelige vener og oplever fantastisk fokus under træningen. På niveau med Efedrins effekt. Bare uden en gearet følelse og med noget bedre koncentrationsevne.

Min personlige erfaring er meget favorabel, men kender kun et af disse "pump produkter".

Det skal siges at jeg ikke har oplevet pumpet måske fordi jeg kun kommer over 5 reps på mine mave og rotator cuff øvelser.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share