Randers i finalen


Strongman2006
 Share

Recommended Posts

Jo, men jeg er træt af at følge Randers i radioen, og der er sikkert andre, der har det på den samme måde :laugh: seertal er ikke alt, jeg er i hvert fald træt af, at de sender Barca hver gang for at få høje seertal.

Du kunne evt. tage på stadion og se Randers spille :wink:

Link to comment
Share on other sites

well sådan vil det altid være i fremtiden nu, og nej det har ikke noget med seertal at gøre det har mange seermålinger vist, men viasat fatter nada.. men det er jo igen fordi at de alle er ps og e / bif fans :unhappy: såå det er synd for dansk fodbold.. men klasse så at de 2 hold er i finalen selv om at jeg havde håbet på at OB ville klare det i stedet for, men sådan skulle det ikke gå :dry: nu håber jeg sku at randers går hele vejen og vinder hehe kunne være sjovt med et 1 divisions hold så skal spille uefa cup :laugh:

Link to comment
Share on other sites

*host* Bundbrag Aab - Randers... Derfor gider vi ikke se det. Randers kan jo ikke engang score mål selv.

Randers taber helt sikkert i parken. De har jo ikke været oppe imod nogle af de store... Aab og AGF tæller ikke, de har haft en enorm dårlig sæson i år, og Horsens er trodsalt oprykker. De har ikke slået bif, viborg, ob, midtjylland, fcn,fck eller esbjerg...

Link to comment
Share on other sites

Det var en fornøjelse at se pestegnens stolthed ryge ud *venter på at humseper kommer på banen og fortæller at det bare var endnu en træningsturnering*

sidste år mente han sandsynligvis ikke at det bare var en træningsturnering :laugh:

angående diskussionen om seertal så er det nok mest korrekt at snakke om penge, men når seertal næsten er et pararelt løb med indtægter, grundet reklameindtægter et al. så seertal er betemt en afgørende faktor

Link to comment
Share on other sites

*host* Bundbrag Aab - Randers... Derfor gider vi ikke se det. Randers kan jo ikke engang score mål selv.

Randers taber helt sikkert i parken. De har jo ikke været oppe imod nogle af de store... Aab og AGF tæller ikke, de har haft en enorm dårlig sæson i år, og Horsens er trodsalt oprykker. De har ikke slået bif, viborg, ob, midtjylland, fcn,fck eller esbjerg...

Du glemmer, at Randers rent faktisk har spillet flere kampe for at nå så langt end dem fra den bedste række. At de ikke har mødt de bedste hold betyder jo ikke noget, når de er kommet til finalen :tongue:

Nu gik Randers godt nok videre på et selvmål, men faktum er, at Randers havde flere chancer i den kamp end Aab, og på Randers' hjemmebane var Randers Aab total overlegen i spil og chancer.

At et hold fra første divison kommer så langt er en kæmpe bedrift i sig selv, at de store hold ikke er med i finalen er deres egen skyld, de kan bare spille bedre. De to bedste hold i den her turnering er i finalen.

Link to comment
Share on other sites

Du glemmer, at Randers rent faktisk har spillet flere kampe for at nå så langt end dem fra den bedste

At et hold fra første divison kommer så langt er en kæmpe bedrift i sig selv, at de store hold ikke er med i finalen er deres egen skyld, de kan bare spille bedre. De to bedste hold i den her turnering er i finalen.

Hermed sagt, at Esbjerg og Randers er de bedste hold i DK :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Bestemt. Det var en fornøjelse at se pestegnens stolthed ryge ud *venter på at humseper kommer på banen og fortæller at det bare var endnu en træningsturnering*

OMFG!

Selfølgelig er pokalen ikke en træningsturnering. Det var jo derfor vi gav fuckerne en over nakken, mens vi lod dem vinde i royal league, der er den sande træningsturnering.

I øvrigt håber jeg selfølgelig at Esbjerg vinder, da det er det eneste af de to hold der har en chance for at kunne begå sig i europa.

Link to comment
Share on other sites

OMFG!

Selfølgelig er pokalen ikke en træningsturnering. Det var jo derfor vi gav fuckerne en over nakken, mens vi lod dem vinde i royal league, der er den sande træningsturnering.

I øvrigt håber jeg selfølgelig at Esbjerg vinder, da det er det eneste af de to hold der har en chance for at kunne begå sig i europa.

Randers' trup er selvfølgelig ikke bred nok til Europa, og ej heller til Superligaen, men hvis oprykningen kommer i hus, så kommer det til at se helt anderledes ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

hvilket hold vil jeg helst vinde over? lillestrøm(sveriges top) eller randers(dk's kommende bund)? hmm :laugh:

jeg må ærligt inderømme at jeg ikke har noget favorithold, men esbjerg spiller flot fodbold. derudover har randers et så lavt niveau at de på ingen måde kan gøre sig gældende i cuppen(de kan dårligt gøre det i dansk fodbold).

esbjerg har et niveau så hvis de kommer i europacuppen så bliver de muligvis slået hurtigt ud, men har har da nogle erfaringer lært.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share