Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Ja, er ikke på decideret diæt endnu, så jeg må godt :smile: Men spiser nu ikke vanvittige mængder guf og slik heller, kun hvis jeg får lust til det.

Ingen grund til at æde løs bare fordi man må, men har tænkt at lave lidt forskelligt som bruschetta osv. Så ville lave noget specielt til dig hvis du ikke måtte få brød eller lignende :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ingen grund til at æde løs bare fordi man må, men har tænkt at lave lidt forskelligt som bruschetta osv. Så ville lave noget specielt til dig hvis du ikke måtte få brød eller lignende :bigsmile:

Du skal bare lave det du planlagt og ikke tænke på hvad jeg må og ikke må spise, men det var ellers sødt af dig :smile: Har som sagt ingen specielle regler pt, men sjovt nok så er min hunger for brød blevet mindre :blink: kan stadig lide det, men ikke i samme udstrækning som før.

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare lave det du planlagt og ikke tænke på hvad jeg må og ikke må spise, men det var ellers sødt af dig :smile: Har som sagt ingen specielle regler pt, men sjovt nok så er min hunger for brød blevet mindre :blink: kan stadig lide det, men ikke i samme udstrækning som før.

Min trang til brød er nu stadig den samme, dog skal der ikke meget brød til for at mætte trangen hvor jeg førhen kunne blive ved...

Der er rigtig mange positive ting ved at være og have været på diæt, synes jeg har fået nogenlunde styr på mine crawings og selvom jeg har lyst til at spise en hel masse på mine spise dage får jeg som regel ikke spist ret meget da min mave ikke kan rumme det :4mewantfood:

Jeg tror det er noget fynsk det her med at det er "hyggeligst" at servere noget alle kan li' for vi hygger os bedst når vi spiser... How screewed up er det??? :4thumbup:

De to andre der skulle komme fredag meldte desværre afbud så jeg spurgte Steen og Anette om de havd elyst til at komme, sjovest at spille når vi er lidt flere, og så bliver det godt at se dem, længe siden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min trang til brød er nu stadig den samme, dog skal der ikke meget brød til for at mætte trangen hvor jeg førhen kunne blive ved...

Der er rigtig mange positive ting ved at være og have været på diæt, synes jeg har fået nogenlunde styr på mine crawings og selvom jeg har lyst til at spise en hel masse på mine spise dage får jeg som regel ikke spist ret meget da min mave ikke kan rumme det :4mewantfood:

Jeg tror det er noget fynsk det her med at det er "hyggeligst" at servere noget alle kan li' for vi hygger os bedst når vi spiser... How screewed up er det??? :4thumbup:

De to andre der skulle komme fredag meldte desværre afbud så jeg spurgte Steen og Anette om de havd elyst til at komme, sjovest at spille når vi er lidt flere, og så bliver det godt at se dem, længe siden :smile:

Det tror jeg nu også spreder sig længere end til Fyn, jeg synes f eks også det er sjovere at kunne byde på noget folk kan lide at spise. Fordi når man ser at de nyder det, bliver man selv lidt glad over at man kunne tilbyde dem det - som en mini gave, eller noget... :smile: Min gamle, cyniske ven fra lægestudiet i Gbg, sagde altid at jeg egentlig i grund og bund var selvisk når jeg havde det på den måde, at jeg gav folk god mad, fordi så fik jeg det bedre selv. Men, som han også sagde, hvis det nu gjorde mig glad, spiste han nu gerne min mad, så det var helt i orden at jeg var selvisk :laugh:

Det bliver jo meget hyggelgit at se dem igen, så kan jeg også give Steen en forsinket fødselsdagsgave. :smile:

Hvad er det vi skal spille i øvrigt?????

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg nu også spreder sig længere end til Fyn, jeg synes f eks også det er sjovere at kunne byde på noget folk kan lide at spise. Fordi når man ser at de nyder det, bliver man selv lidt glad over at man kunne tilbyde dem det - som en mini gave, eller noget... :smile: Min gamle, cyniske ven fra lægestudiet i Gbg, sagde altid at jeg egentlig i grund og bund var selvisk når jeg havde det på den måde, at jeg gav folk god mad, fordi så fik jeg det bedre selv. Men, som han også sagde, hvis det nu gjorde mig glad, spiste han nu gerne min mad, så det var helt i orden at jeg var selvisk :laugh:

Det bliver jo meget hyggelgit at se dem igen, så kan jeg også give Steen en forsinket fødselsdagsgave. :smile:

Hvad er det vi skal spille i øvrigt?????

Hehe...hmmm synes det lyder bekendt.. nåh ja min psykolog siger det samme! :wink:

Dejligt med sådan et "pleaser"-gen for egen vindings skyld :w00t:

Vi har det fantastiske spil Cranium :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...hmmm synes det lyder bekendt.. nåh ja min psykolog siger det samme! :wink:

Dejligt med sådan et "pleaser"-gen for egen vindings skyld :w00t:

Vi har det fantastiske spil Cranium :smile:

Cranium? Er det noget med noget cirkelsav, hammer og skalpel?? :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Cranium? Er det noget med noget cirkelsav, hammer og skalpel?? :4mewantfood:

:laugh: Hvem sagde miljøskadet??!??! :tongue: Pas nu på havd du siger, jeg drømmer bare om det om natten :wink:

Cranium er en blanding af; tegn og gæt, gæt og grimasser,trivial pursuit og vist nogle flere... 4 kategorier, ret hyggeligt især når der skal nynnes en melodi, det er René bare virkelig god til :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Hvem sagde miljøskadet??!??! :tongue: Pas nu på havd du siger, jeg drømmer bare om det om natten :wink:

Cranium er en blanding af; tegn og gæt, gæt og grimasser,trivial pursuit og vist nogle flere... 4 kategorier, ret hyggeligt især når der skal nynnes en melodi, det er René bare virkelig god til :w00t:

Nå, det er sådan noget :smile: Det der tegne halløj plejer jeg at være god til, men det kræver ofte en medspiller som er lige så langt ude i min tankegang som mig selv :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Smolov, dag 6

In le OBBC!!!! post-10656-1194637751.gif

Smuttede en tur forbi OBBC i dag, det var alt for lang tid siden sidst :smile: Ved siden af dødløft, stod ryg på skemaet, plus en smule biceps. Kan i øvrigt afsløre at jeg har mega DOMS i dag i røv, lår og biceps efter pump i går, hvor jeg naturligvis var dum nok at tage op udfordringen fra min veninde som var med, om hvem som kunne tage mest vægt på og gennemfør koreografien :laugh: Jeg vandt, men betaler i dag...

Opvarmning

Løb 5 minutter @ 12 km/h

Dødløft

5 @ 70 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

5 @ 75 kg

DB rows

2x8 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

Bænkene i OBBC er meget lavere end jeg er vant til. Troede først at det ville gøre at det blev tungere, men det var faktisk helt tvært imod! :smile:

Assist chins

6 @ -15 kg

6 @ -15 kg

6 @ -15 kg

8 @ -20 kg

Latstræk - 3ple dropset

10 @ 8 (der stod ingen vægt på, så skriver antallet plader jeg brugte)

7 @ 7

11 @ 6

10 @ 8

8 @ 7

12 @ 6

EZ curls

Ved ikke hvad stangen den vejede, men ville gætte på mellem 12,5-15 kg...

12 @ 17,5 kg eller noget...

12 @ 17,5 kg

6 @ 22,5 kg

6 @ 22,5 kg

Ingen work capacity what so ever! :laugh: Men et ordentligt pump fik jeg i dem alligevel, så det er da nice nok :smile:

Afterburn

Løb 5 minutter @ 11 km/h

Og så hjem med toget og spise. Har lavet en lille tre rætters i aften med salat til forret som bestod af tomat, peberfrugt, feta og avocadoolie :4mewantfood: Så en suppe med ost og løg :w00t: og til dessert 50g peanutbutter :rolleyes:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Er det sådan en slags pilates? :smile:

Ja, på en måde kan man sige det, men at kun kalde det "pilates" ville være lidt misledende. "Powerpilates" er lidt mere beskrivende men kan også kræve en uddybet forklaring i det der er mere vægt på "power" end på "pilates".

IMO ville det bedste være at helt udelukke "pilates" i ordet, da det kan mislede folk at tro at det er noget man får lange muskler af.

Håber at det var et tilfredsstillende svar? :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Så var der Silver Party i weekenden og jeg havde investeret i en mega dulle outfit. Desværre viste det sig at min fine jakke ikke kunne komme over mine skuldre, selv om det var en Large :laugh: så jeg blev ikke fuldt så kikset som jeg havde håbet på.

Men jeg var så heldig at score en hip hop'er med en cool "kepa" som jeg kunne låne i stedet for. Og så var kiksigheden 100%.

n1501823108_202049_5926.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så var der Silver Party i weekenden og jeg havde investeret i en mega dulle outfit. Desværre viste det sig at min fine jakke ikke kunne komme over mine skuldre, selv om det var en Large :laugh: så jeg blev ikke fuldt så kikset som jeg havde håbet på.

Men jeg var så heldig at score en hip hop'er med en cool "kepa" som jeg kunne låne i stedet for. Og så var kiksigheden 100%.

n1501823108_202049_5926.jpg

I er da for rå!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er første klinik periode overstået. Det har været meget fedt, dog lidt for stille og roligt ind i mellem. Men har lært at obducere og fået set meget spændende :w00t:

FOR034.jpg

(billedet er ikke et som jeg har taget ved obduktion, men et som ligger tilgængeligt online for alle)

På mandag starter næste periode, i almen praksis... puha, ikke lige mig, men det skal sikkert blive fint nok :smile:

I morgen er sidste Smolov dag :4flex: Skal også køre en masse skulder pump, tror jeg, så jeg ser sej ud når jeg skal mødes med Carl Marcus for at diskutere prep på lørdag. Bliver spændende at se hvad jeg får for træning og kostplan!

Link to comment
Share on other sites

Ja, på en måde kan man sige det, men at kun kalde det "pilates" ville være lidt misledende. "Powerpilates" er lidt mere beskrivende men kan også kræve en uddybet forklaring i det der er mere vægt på "power" end på "pilates".

IMO ville det bedste være at helt udelukke "pilates" i ordet, da det kan mislede folk at tro at det er noget man får lange muskler af.

Håber at det var et tilfredsstillende svar? :smile:

Ja bestemt. Det er deligt, at du tager dig tid til at uddybe :smile:

Men nu har jeg forstået, at du træner Pilates, og det gør du fordi, du gerne vil have lange slanke muskler. Jeg var lige ved at tro at det var omvendt.

Hej hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med et stemningsbillede :w00t:

Glæder mig til at høre hvad CM siger.

Hvordan gik det med samtalen?

Hehe, der er nu pænt mange flere, hvor jeg fandt det der :w00t:

Jeg glæder mig også til at høre hvad CM siger, tror han bliver chokkeret over hvor "stor" jeg er blevet siden jeg så ham sidst. (Og det gælder vist både lageret fedt og muskler :rolleyes::laugh: ) Så kan det være at det bliver et CM program vi kør på søndag i the Gym, i stedet for en af mine opfindelser :bigsmile: Var du også frisk på ryg der?

Jeg var faktisk også til samtale på Hvidovre, også psyk. Ingen af de kirurgiske afdelinger jeg søgt, havde brug for én stud med som vikar, deværre... Men psyk bliver fint nok, og IMO meget bedre end medicinsk afdeling. Dem i Hvidovre ville næsten at jeg skulle skrive under direkte, dem på Amager virkede lidt mere reserverede, de ville lige drøfte det med "de andre" sagde det. Personlig ved jeg ikke hvad jeg foretrækker af de to, jeg tror at jeg kommer at få mere at lave og at der bliver stillet højere forventninger til mig på Amager og det kan jeg nu egentlig godt lide, selv om jeg kan blive lidt stresset af det til at starte med. Men i Hvidovre kan jeg starte en hel måned tidligere og det ville være fedt! Overlægen der virkede også mere forstående med det faktum at jeg bliver nødt til at holde fri enkelte dage for eksamen, fremlæggelse af opgave og færdighedstræninger. Nu kan det jo være at dem på Amager beslutter sig for at de ikke vil bruge mig, så løser det sig jo af sig selv. Men lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg ville foretrække.

Link to comment
Share on other sites

Ja bestemt. Det er deligt, at du tager dig tid til at uddybe :smile:

Men nu har jeg forstået, at du træner Pilates, og det gør du fordi, du gerne vil have lange slanke muskler. Jeg var lige ved at tro at det var omvendt.

Hej hej :smile:

Hej igen, Quantanamo og dejligt at du viser interesse for min træning :smile:

Jeg blev nødt til at smide en smule af det ind, efter at have sagt "Store Bisps" for meget under min træning. Jeg ville nemlig prøve og se, om jeg ikke kunne bruge det samme koncept, også når jeg trænede andre muskler. Resultatet blev desværre lidt for morbidt og jeg måtte finde en balance :smile:

Men nu synes jeg at jeg fundet harmonien tilbage og regner med at gå helt væk fra pilates fra i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, der er nu pænt mange flere, hvor jeg fandt det der :w00t:

Jeg glæder mig også til at høre hvad CM siger, tror han bliver chokkeret over hvor "stor" jeg er blevet siden jeg så ham sidst. (Og det gælder vist både lageret fedt og muskler :rolleyes::laugh: ) Så kan det være at det bliver et CM program vi kør på søndag i the Gym, i stedet for en af mine opfindelser :bigsmile: Var du også frisk på ryg der?

Det bliver spændende, han skal nok få dig shredded totalt :devil:

Jeg er frisk på ryg, også gerne noget bryst men det kan jeg tage seperat evt :bigsmile:

Jeg var faktisk også til samtale på Hvidovre, også psyk. Ingen af de kirurgiske afdelinger jeg søgt, havde brug for én stud med som vikar, deværre... Men psyk bliver fint nok, og IMO meget bedre end medicinsk afdeling. Dem i Hvidovre ville næsten at jeg skulle skrive under direkte, dem på Amager virkede lidt mere reserverede, de ville lige drøfte det med "de andre" sagde det. Personlig ved jeg ikke hvad jeg foretrækker af de to, jeg tror at jeg kommer at få mere at lave og at der bliver stillet højere forventninger til mig på Amager og det kan jeg nu egentlig godt lide, selv om jeg kan blive lidt stresset af det til at starte med. Men i Hvidovre kan jeg starte en hel måned tidligere og det ville være fedt! Overlægen der virkede også mere forstående med det faktum at jeg bliver nødt til at holde fri enkelte dage for eksamen, fremlæggelse af opgave og færdighedstræninger. Nu kan det jo være at dem på Amager beslutter sig for at de ikke vil bruge mig, så løser det sig jo af sig selv. Men lige nu ved jeg slet ikke hvad jeg ville foretrække.

Det er altid godt at føle sig udfordret og vide at der er høje forventninger til én. For mit vedkommende får det mig som regel til at præstere bedre og udvikle mig.

Hvor længe drejer det sig om at du skal være enten det ene eller andet sted?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share