Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PWND Patværk!!!!

- Dag 3, uge 4

Bryst, ryg og biceps

Opvarmning

PW 3,4 km

Bænkpres

12 @ 30 kg

4 @ 40 kg

4 @ 45 kg

4 @ 47,5 kg

4 @ 50 kg føltes nemme!

4 @ 50 kg

Så er det her at dagens - nej, decenniets - jubelidiot kommer på banen... Jeg ville prøve hvordan 52,5 kg for 4 reps ville føles, nu hvor de 50 føltes så nemme. Men :chicken: som jeg er, tør jeg ikke gøre det selv uden en spotter. Spørger derfor en gut som er der og kør bryst i kabelstativet, om han vil spotte mig. Det vil han da meget gerne og kliver op på den der lille dims technogyms bænke har til en evt spotter. Så fikser jeg mit opspænd, prøver at psyke mig lidt op og beder ham til sidst om at løfte den ud til mig.

For det første, kan han dårligt klare at løfte den :blink: og så løfter han den kun lige op... "Ja, siger jeg, så kan du bare løfte den ud til mig" hvorpå han løfter den endnu højere og kun lige op. "Nej, du skal løfte den ud!"siger jeg. Og det der så sker er at han løfter den ud over sin side af stativet!!! :blink: :blink: :blink: Hvor dum er man så?! OMG... Jeg hjalp han bare at lægge den på plads i stativet igen og så sagde jeg at jeg nok selv skulle klare den.

4 @ 52,5 kg :bigsmile:

6 @ 50 kg (Rep PR på den vægt!)

Incl DB pres

12 @ 2x12 kg

8 @ 2x14 kg

8 @ 2x14 kg

8 @ 2x14 kg

Chins

10 @ -20 kg

8 @ -15 kg

6 @ -15 kg

ss.

BB curls

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Dips

10 @ -15 kg

10 @ -15 kg

10 @ -20 kg

8 @ -20 kg

Og så til sidst lidt cardio igen:

Svømning 500m

PW 3400m

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Så er det her at dagens - nej, decenniets - jubelidiot kommer på banen... Jeg ville prøve hvordan 52,5 kg for 4 reps ville føles, nu hvor de 50 føltes så nemme. Men :chicken: som jeg er, tør jeg ikke gøre det selv uden en spotter. Spørger derfor en gut som er der og kør bryst i kabelstativet, om han vil spotte mig. Det vil han da meget gerne og kliver op på den der lille dims technogyms bænke har til en evt spotter. Så fikser jeg mit opspænd, prøver at psyke mig lidt op og beder ham til sidst om at løfte den ud til mig.

For det første, kan han dårligt klare at løfte den :blink: og så løfter han den kun lige op... "Ja, siger jeg, så kan du bare løfte den ud til mig" hvorpå han løfter den endnu højere og kun lige op. "Nej, du skal løfte den ud!"siger jeg. Og det der så sker er at han løfter den ud over sin side af stativet!!! :blink: :blink: :blink: Hvor dum er man så?! OMG... Jeg hjalp han bare at lægge den på plads i stativet igen og så sagde jeg at jeg nok selv skulle klare den.

Lolz. (Var det Poul?)

Ellers fin pattepower pwnage!

Svømning 500m

Det er BB!

Link to comment
Share on other sites

Lolz. (Var det Poul?)

Ellers fin pattepower pwnage!

Det er BB!

Svømning er ekstremt BB, men da ingen af øvelserne har biceps som prime movers, skal man se op så mange ikke laver for meget af det...

Jeg tror ikke at det var Poul, ham der hjalp mig med bænkpressen var ikke fuldt så jacked som Poul er :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Dag 4, uge 4

Kun en mindre PW til morgen, da jeg tog følge med Poul :smile: Kun cirka 2,5 km. Efter en lille omgang PT og meget blodbudding, gik jeg til Vesterbro for at træne ryg og baglår :king: Det blev dog ikke den hele omgang, da min sidste dag med dødløft stod på programmet og tanken var at jeg skulle forsøge at lave en ny PR på 3RM. Og det gider jeg altså ikke med technogyms lort. Derfor mangler dødløft til i morgen, eller fredag.

Opvarmning

PW 4 km

Cykel 10 minutter

DB rows

6 @ 28 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 32 kg føltes MEGET nemmere end forventet! :bigsmile: Jeg begynder virkelig at tro at det her program har gjort mig stærkere... hvem kunne tro det? :smile:

Liggende leg curl

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

ss.

Hyperextensions

4x15 st med BW

Machine high row - 2/1

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

Afsluttende cardio: 10 minutter kondicykel

Selv om jeg som sagt er blevet stærkere - det føles i hvert fald sådan - så tror jeg også at jeg er på vej ind i overreaching. Det begynder at blive hårdere og hårdere at komme i gang ved hver træning, rent mentalt. Og jeg føler det som jeg er slap før jeg går i gang. Når jeg vel er i gang, har jeg det dog som jeg bare kan smide med vægtene og work capacity fejler ikke noget. Men hovedet er ikke med - meget underlig fornemmelse - næsten som en "out-of-body" oplevelse i stil med at jeg kan se at det er mig der løfter vægten, men det er uden at jeg "givet order" til min krop. Skægt :smile: Nu skal der så bare løftes de der dødløft der, så er der delaod og så kommer jeg tilbage som en Mean Machine! :king:

Link to comment
Share on other sites

Puha, kan sagtens lokkes med på Vespa!!! :w00t: :4mewantfood:

Jeg har rykket min spisedag til idag så jeg ikke behøver tage hele køleskabet med i The Gym imorgen :cool:

Vil helt sikkert gerne have jeres øjne på min squat, og tror ellers den står på ryg imorgen :devil:

Glæder mig til at se jer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Puha, kan sagtens lokkes med på Vespa!!! :w00t: :4mewantfood:

Jeg har rykket min spisedag til idag så jeg ikke behøver tage hele køleskabet med i The Gym imorgen :cool:

Vil helt sikkert gerne have jeres øjne på min squat, og tror ellers den står på ryg imorgen :devil:

Glæder mig til at se jer :smile:

Hejsan!

Tak for selskab i the Gym i dag! Fedt at I gad komme med. Glæder mig til at give den gas sammen i Athletic Center næste lørdag, det bliver mega fedt og mega BB! :4flex: Forbered dig på endnu flere dropsets... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har været for doven til at føre log de seneste par dage... :rolleyes: Men det har heller ikke været det store. Konditræning 2 dage og så lidt styrketræning i går :showoff: Jeg var ikke meget at bruge i går til træning, alt for lidt at spise og en smule overreached, så koncentrationen var et ikke eksisterende fænomen. Men kom igennem og fik lavet min ny PR på 3RM i dødløft; 3x90kg :smile: Selv om koncentrationen var lort, ville jeg lige prøve mit gamle max på 95kg. Det gik én gang, men ikke to gange :sneaky2: Intet opsænd var at finde over hoved! :laugh:

Bænkpressen var det eneste som kørte godt :smile: Jeg tænker at jeg måske vil prøve at lægge lidt det samme fokus på min dødløft, som jeg har lagt på bænkpres. Denne er nemlig gået rigtigt godt fremad, synes jeg, hvorimod jeg ikke helt kan sige det samme for DL.

I uge 9, skal jeg mødes med Carl Marcus for at diskuttere prep. Frem til den dag, vil jeg nu først holde en deaload uge med kun let disco og konditionstræning og her efter overvejer jeg at lige få banket en smolov i dødløft af, før det er tid til hans BB-program.

Link to comment
Share on other sites

Hejsan!

Tak for selskab i the Gym i dag! Fedt at I gad komme med. Glæder mig til at give den gas sammen i Athletic Center næste lørdag, det bliver mega fedt og mega BB! :4flex: Forbered dig på endnu flere dropsets... :wink:

Det var fedt du gad hjælpe med teknik :bigsmile: Troede faktisk det var meget værre, kan sagtens finde følelsen nu af at skyde bækkenet frem helt nedefra. Så ser frem til min bendag tirsdag :devil: .

Dropsets er da skabt i helvede :devil: !!! Så ser meget frem til disco med dig i Malmø! :wink:

Når Carl Marcus har kigget på dig, kommer vi så til også at kunne følge formen på hans site også???

Bliver i hvert fald ikke sidste gang vi kommer i The Gym, rigtig rart med afveksling og super udstyr, tror hovedsagligt den kommer til at stå på bryst så jeg kan få udnyttet at kunne lave bænkpres på en rigtig bænk! :superman:

Hav en dejlig søndag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var fedt du gad hjælpe med teknik :bigsmile: Troede faktisk det var meget værre, kan sagtens finde følelsen nu af at skyde bækkenet frem helt nedefra. Så ser frem til min bendag tirsdag :devil: .

Dropsets er da skabt i helvede :devil: !!! Så ser meget frem til disco med dig i Malmø! :wink:

Når Carl Marcus har kigget på dig, kommer vi så til også at kunne følge formen på hans site også???

Bliver i hvert fald ikke sidste gang vi kommer i The Gym, rigtig rart med afveksling og super udstyr, tror hovedsagligt den kommer til at stå på bryst så jeg kan få udnyttet at kunne lave bænkpres på en rigtig bænk! :superman:

Hav en dejlig søndag :4thumbup:

Fedt at du kunne bruge min hjælp til noget med squatten :smile: Det skal nok blive godt, ser meget bedre ud end sidste gang du bad mig om hjælp, så det er helt bestemt gået i den rigtige retning! :king: Hvis du nu ført log, kunne man jo faktisk få høre om hvordan bentræningen den gik på tirsdag... :poking:

Jeg ved ikke om han tænker lægge billeder af mig på sin hjemmeside, ligesom med Marija, men mon ikke? Ellers har jeg selv tænkt at lægge ind på min egen hjemmeside med 14 dages mellemrum, eller noget i den stil :smile:

Bænkene i the Gym er super! Det er virkelig ærgerligt at man ikke kan finde noget som ens er i nærheden andre steder :unhappy:

God søndag også til dig og vi ses på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Fedt at du kunne bruge min hjælp til noget med squatten :smile: Det skal nok blive godt, ser meget bedre ud end sidste gang du bad mig om hjælp, så det er helt bestemt gået i den rigtige retning! :king: Hvis du nu ført log, kunne man jo faktisk få høre om hvordan bentræningen den gik på tirsdag... :poking:

Har overvejet det... men tror det bliver på BB.dk hvis det bliver... :smile: Synes til gengøld det er rigtig fedt at du både blogger og skriver på MOL, så kan man følge med i hvad du render og laver :wink:

Jeg ved ikke om han tænker lægge billeder af mig på sin hjemmeside, ligesom med Marija, men mon ikke? Ellers har jeg selv tænkt at lægge ind på min egen hjemmeside med 14 dages mellemrum, eller noget i den stil :smile:

Glæder jeg mig, som sagt, meget til at følge :superman: Og bliver spændende at se hvordan din træning bliver tilrettelagt, og kost ikke mindst :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Delaod ugen er ved at være overstået :smile: Har ikke logført den lille træning jeg har udført, da ingen gider læse om hvor mange minutter jeg suttet på en kondicykel - tvivler på at det interesserer nogen, i hvert fald :wink:

Har startet klinikophold på patologisk afd ved OUH. Det er meget fint, ekstremt stille og rolig og folket er bare så stenet - endda mere stenet end mig! Så er det altså slemt. :hehe: Men har fået lære at lave en obduktion allerede, ellers må jeg ikke lave så meget andet end at kigge med. Det er nu også helt ok, jeg tror bare at jeg ville ødelægge præparatet hvis jeg skulle skære det ud. Og det ville jo være lidt ærgerligt... :wink:

Prøvede at lave mine negle i forgårs, for at lære det i god tid til konkurrence. Det ligner godt nok lort! :laugh: Det var jeg sgu ikke god til. Tror nok bare at jeg lader en anden gøre det i stedet for...

Planen for de næste tre uger hedder Smolov Jr for dødløft og et let kalorieunderskud. P g a det lette kalorieunderskud og at styrken trods alt ikke er min hoved prioritet, har Poul givet mig ordre om at tage det stille og rolig mod slutningen af denne cyklus.

Programmet er som følger:

(pr) = øvelse med progression

Dag 1

Dødløft 6x6 (pr)

Liggende legcurl 4x6

ss.

Hyperextension 4x max

Lunges A. Bulgarian eller B. Almindelig 3x10

Chins 2x10

Pull ups 2x10

Dag 2

Dødløft 7x5 (pr)

DB rows 3x8 (pr)

Latstræk, 3ple dropsets (3x10)

Chins 4x6

EZ curls 4x6 (pr)

Hyperextensions BW+10kg 3x12

Dag 3

Dødløft 8x4 (pr)

Bænkpres 5x5 (pr)

Incl BP 4x6 (pr)

Dips 3x10

Front squat 4x10

Dag 4

Dødløft 10x3 (pr)

DB lat raises, 3ple dropsets 2x10

Militærpres 5x5 (pr)

High rows 2x15, 2x12

Push down, 3ple dropset 2x10

CB bænkpres 3x8 (pr)

Cardio:

20 minutter hver styrketræning - løb, roning eller svømning

1 time PW hver hverdag

1-2 timer løb eller spinning om ugen

Starter på mandag. I morgen står den på BB disco i Athletic Center :4flex: og på søndag bare PW's.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Og så kan du lige kigge forbi OBBC ved lejlighed og sige halløj. Hvis du tager Poul med så kan vi opføre synkron-mågen igen. :cool:

Helt sikkert :cool: Planen er at stor det af træningen bliver udført i OBBC og måske OSK, hvis jeg må for drengene... :rolleyes:

Synkron måge er et must!!

panama_f_taboga_08.jpg

Link to comment
Share on other sites

The training of the forbidden reps!!!!

Featuring linis and missLaw

Sponsored by ptpoul and Equus

Dagens træning blev udført i Athletic Center og på skemaet stod ryg, triceps og skuldre :king:

Opvarmning

Løb 5 minutter @ 11,5-15,5 km/h

Rumænsk dødløft

7 @ 50 kg

7 @ 55 kg

7 @ 60 kg

7 @ 62,5 kg

7 @ 65 kg

Bent over BB row

7 @ 50 kg

7 @ 50 kg

7 @ 55 kg

7 @ 55 kg

7 @ 60 kg

Latstræk

15 @ 40 kg

15 @ 40 kg

12 @ 45 kg

12 @ 45 kg

Bamse - 3ple dropset

10 @ 35 kg

17 @ 25 kg

21 @ 20 kg

10 @ 35 kg

14 @ 30 kg

19 @ 20 kg

Line gav den også pænt meget gas i de dropsets. Hun så i øvrigt helt forkert ud i hovedet når jeg sagde at vi skulle køre to af dem, og ikke kun et enkelt som sidste lørdag i the Gym. Men så fik hun også vildt pump og endda krampe i dem til sidst :bigsmile:

Triceps push down

15 @ 20 kg

12 @ 25 kg

12 @ 25 kg

Machine OH extensions - 3ple dropsets

10 @ 25 kg

7 @ 20 kg

7 @ 15 kg

10 @ 25 kg

7 @ 20 kg

7 @ 20 kg

Militærpres

10 @ 20 kg

7 @ 25 kg

7 @ 25 kg

7 @ 25 kg

DB lat raises - 3ple dropset

10 @ 12 kg

10 @ 10 kg

8 @ 7,5 kg

10 @ 12 kg

8 @ 10 kg

8 @ 7,5 kg

Cardio

Gå/løb 10 minutter

Og det var det hele. God omgang, hvor Line også gav den godt med gas! :devil: René og Poul fik købt den obligatoriske BB hue og vi nød hver vores shake i caféen bagefter. Stakkels Poul fik noget lort med sin ryg, så var nød at løbe efter en pose frosne ærter. Heldigvis er det nok lidt bedre end han først troede...

Resten af turen stod på en lille gåtur rundt i Malmø med lidt indkøb og en tur på Vespa :4mewantfood: Denne gang prøvede jeg en ny pastaret, med pancetta og Karl-Johan svamp. Mega lækker og denne gang klarede jeg at spise det hele op! Men så var jeg også ekstremt mæt bagefter...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

TEAM ATHLETIC BB - DANISH SECTION.

3924-BB-athleticteam.jpg

hilsen Equus fra missLAW's profil

tak for en super hyggelig dag, det har hele dagen igennem været en fornøjelse

:laugh:

Hvor ser det sindssygt ud!

Selv tak, det var mega hyggeligt! Det må gentages på et tidspunkt :smile:

Håber ikke at Line bliver alt for øm i morgen, nu hvor hun gav den sådan gas i dag!

Link to comment
Share on other sites

Mandag/onsdag/fredag eftermiddage, samt de fleste lørdage lidt efter frokost... Som regel... :smile:

Fedt, så kan det være at jeg kigger forbi fredag. Jeg har som regel fri ved en 15-15.30 stykker, så kunne godt være det ved kl 16, hvis det ikke er for sent?

Link to comment
Share on other sites

Fedt, så kan det være at jeg kigger forbi fredag. Jeg har som regel fri ved en 15-15.30 stykker, så kunne godt være det ved kl 16, hvis det ikke er for sent?

Det burde passe helt fint. Du kan lige få mit nummer af Polle, hvis du skulle få brug for at ringe og tjekke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share