Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Countdown 254

Cardio

PW 2 timer

Bryst og arme i the Gym

Featuring Queenpearl, ptpoul, Nissen, Tunen, Fru Erik og Mengele.

Opvarmning: 5 minutter cykel

Bænkpres

10 @ 40 kg

10 @ 42, 5 kg

8 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

DB incl press

15 @ 2x11 kg

12 @ 2x13,5 kg

12 @ 2x13,5 kg

12 @ 2x13,5 kg

CG bænkpres

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

6 @ 37,5 kg

6 @ 37,5 kg

Triceps push down

15 @ 47,5 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Som i øvrigt er hele stakken. Sgu meget godt for egoet :wink:

EZ curl

8 @ 22,5 kg

8 @ 25 kg

6 @ 27,5 kg

5 @ 30 kg

DB curl

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

10 @ 2x11 kg

I morgen har jeg så hviledag. Skal bruge den til at ladde mine energilager til Leg blast out på lørdag :4flex:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Warrior!

Jeg må desværre melde pas til en ond gang bentræning imorgen...

Var til kiropraktor igen idag der anbefalede at jeg holdt mig fra styrketræning i hvert fald weekenden over pga. nakken...

Jeg tager nok alligevel med i The Gym, men det bliver for at lave noget improviseret bentræning som lunges, bulg.splitsquat og diverse jeg kan finde på med bw... må ikke have en stang på ryggen uanset vægt.

Det SSSUUUUCCCCKKKSSSS BIIIIIIIIIIIIIIIG TTTTIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMEEEEEEEEEE, men kan godt se pointen i at holde en kortere pause for at kunne undgå at skulle holde en lang på et senere tidspunkt... :dry:

Så imorgen vil jeg være at finde blandt åndssvage cardiomaskiner og latterlige pilatesbolde..... :mad:

Hvis du har forslag til øvelser er de meget velkomne!

Link to comment
Share on other sites

Hey Warrior!

Jeg må desværre melde pas til en ond gang bentræning imorgen...

Var til kiropraktor igen idag der anbefalede at jeg holdt mig fra styrketræning i hvert fald weekenden over pga. nakken...

Jeg tager nok alligevel med i The Gym, men det bliver for at lave noget improviseret bentræning som lunges, bulg.splitsquat og diverse jeg kan finde på med bw... må ikke have en stang på ryggen uanset vægt.

Det SSSUUUUCCCCKKKSSSS BIIIIIIIIIIIIIIIG TTTTIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMEEEEEEEEEE, men kan godt se pointen i at holde en kortere pause for at kunne undgå at skulle holde en lang på et senere tidspunkt... :dry:

Så imorgen vil jeg være at finde blandt åndssvage cardiomaskiner og latterlige pilatesbolde..... :mad:

Hvis du har forslag til øvelser er de meget velkomne!

Nå, øv øv :unhappy: Det var jo ærgerligt! Men det er jo aldrig sjovt hvis ting bliver hængende. Bottom squats kan du jo f eks sagtens køre med på, de bider jo fint nok også med BW :wink: Desuden squat maskinen, som man jo i øvrigt kan køre lunges i også, gørbel squats, ballistiske hypers, nordic hamstrings, pull throughs, leg curl og leg extensions... så mon ikke der kan strikkes noget sammen alligevel :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nå, øv øv :unhappy: Det var jo ærgerligt! Men det er jo aldrig sjovt hvis ting bliver hængende. Bottom squats kan du jo f eks sagtens køre med på, de bider jo fint nok også med BW :wink: Desuden squat maskinen, som man jo i øvrigt kan køre lunges i også, gørbel squats, ballistiske hypers, nordic hamstrings, pull throughs, leg curl og leg extensions... så mon ikke der kan strikkes noget sammen alligevel :wink:

Det er super hvis du vil hjælpe mig med en god kombi af ovenstående er ikke helt bekendt med ret mange af dem :blush: Humøret er lidt bedre her til aften, så skal nok få en god træning til trods for at det ikke bliver " rigtig" styrketræning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 252

Cardio

PW 3,6km x 2

Pump Det må tælle som GBBP træning :4flex:

Opvarmning

Løb 11 min 41 sek --> 2,2 km

I mine split nye sko!! :wootdance:

ASNSQNM-fv.jpg

Ben

I the Gym, featuring Nissen, Tunen, Essensen, ptpoul, missLaw og Equus. Poul var mærket af skuffelsen over at Sidney Lee ikke var kommet og skulle derfor kæmpe sig igennem træningen.

OL squat

6 @ 50 kg

6 @ 52,5 kg

6 @ 55 kg

6 @ 60 kg

Bottom squats

20 @ 22,5 kg

20 @ 25 kg

15 @ 30 kg

15 @ 32,5 kg

Zercher squat

8 @ 45 kg

8 @ 45 kg

8 @ 47,5 kg

8 @ 50 kg

Bulgarian split squats

2x8 @ 2x10 kg

2x8 @ 2x10 kg

2x8 @ 2x10 kg

One legged leg curl

2x8 @ 22,5 kg

2x8 @ 22,5 kg

2x8 @ 22,5 kg

ss. Hypers

1x14

1x14

1x14

Squat machine

15 @ 100 kg

15 @ 100 kg

12 @ 120 kg

12 @ 120 kg

Ganz fertig!!

Næste lørdag står den på ultra BB i Athletic Center! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 251

Stats update

Vægt: 71,5 kg (-0,6 kg)

Lår: 63 cm (-2,0 cm)

Mave: 80 cm (-3,5 cm)

Arm: 33,5 cm (ingen forskel)

Jeg synes selv ikke at jeg kan se den mindste forskel. Men klart mærke det på tøjet og på målebåndet, så et eller andet må jo ske. Og andre siger det, så det kan jo ikke helt være noget jeg bilder mig selv ind. Glæder mig til at selv kunne begynde at se den tydelige forskel, som i følge CM skulle komme omkring de 6 uger på diæt... Halvvejs, m a o.

Link to comment
Share on other sites

Countdown 251

Stats update

Vægt: 71,5 kg (-0,6 kg)

Lår: 63 cm (-2,0 cm)

Mave: 80 cm (-3,5 cm)

Arm: 33,5 cm (ingen forskel)

Jeg synes selv ikke at jeg kan se den mindste forskel. Men klart mærke det på tøjet og på målebåndet, så et eller andet må jo ske. Og andre siger det, så det kan jo ikke helt være noget jeg bilder mig selv ind. Glæder mig til at selv kunne begynde at se den tydelige forskel, som i følge CM skulle komme omkring de 6 uger på diæt... Halvvejs, m a o.

Ja det kan helt sikkert ses! Bliver rigtig spændende at se dig efter 6 uger :smile:

Lidt sjovt at du ikke har tabt cm på dine arme, for præcis der synes jeg det er rigtig tydeligt!

Underholdende at læse i din blog i øvrigt, dog kunne den godt trænge til lidt oftere opdatering :poking: Specielt de gode anekdoter fra det virkelige liv sætter jeg stor pris på! :wink:

Edited by missLaw
Link to comment
Share on other sites

Ja det kan helt sikkert ses! Bliver rigtig spændende at se dig efter 6 uger :smile:

Lidt sjovt at du ikke har tabt cm på dine arme, for præcis der synes jeg det er rigtig tydeligt!

Underholdende at læse i din blog i øvrigt, dog kunne den godt trænge til lidt oftere opdatering :poking: Specielt de gode anekdoter fra det virkelige liv sætter jeg stor pris på! :wink:

Yeah, Linis er blevet shredded på dine arme.

Du skal høre historierne uden filter sådan som jeg får dem herhjemme :laugh:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ja det kan helt sikkert ses! Bliver rigtig spændende at se dig efter 6 uger :smile:

Lidt sjovt at du ikke har tabt cm på dine arme, for præcis der synes jeg det er rigtig tydeligt!

Underholdende at læse i din blog i øvrigt, dog kunne den godt trænge til lidt oftere opdatering :poking: Specielt de gode anekdoter fra det virkelige liv sætter jeg stor pris på! :wink:

Haha, så kan du glæde dig til min næste opdatering fra dagens eventyr :smile: Men det bliver nok også med filter, selv om Poul foretrækker the raw stuff :wink: Det er dog for sent at skrive det ind lige nu, så det må vente til i morgen. Er lige kommet hjem fra en eller anden form for idræts event i Kbhs rådhus.

At armene ikke skrumper må jo betyde at mullerne vokser :cool:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 250

Ryg

Tog i the Gym for at pumpe ryggen stor og løbe fedtet af røven.

Cardio

PW 2x3,2 km

Løb 15 minutter -->2,93 km

Dødløft

10 @ 70 kg

Lige før jeg skulle gå i gang, kom Bertel frem og spurgte om jeg skulle have hjælp til at fjerne 25 kg's skiverne som sat på stangen... Jeg forstod slet ikke hvad han snakkede om... :blink::tongue: Men han så nu meget lykkelig ud når jeg sagde at jeg skulle bruge dem :bigsmile:

8 @ 75 kg

8 @ 77,5 kg

8 @ 80 kg

Easy money! Sjovt som al den cardio øget min work capacity og styrke. (Hvis Equus læser med, vil jeg bare hilse og sige at du skal glæde dig!)

Chins - blå band

10+7+6+5

BB row

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

8 @ 60 kg

8 @ 65 kg

DB rows

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 26 kg

2x8 @ 28,5 kg

2x8 @ 28,5 kg

Rack pulls

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

5 @ 90 kg

Kunne mærke at jeg var ved at være lidt brugt i lænden og maven, så holdt mig på de lave vægte.

God træning, masser med overskud!

Fik også sagt Hej til Lassefar. Altid sjovt at få et ansigt på endnu en MOL-kendis :smile:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 250

Ryg

Tog i the Gym for at pumpe ryggen stor og løbe fedtet af røven.

Cardio

PW 2x3,2 km

Løb 15 minutter -->2,93 km

Dødløft

10 @ 70 kg

Lige før jeg skulle gå i gang, kom Bertel frem og spurgte om jeg skulle have hjælp til at fjerne 25 kg's skiverne som sat på stangen... Jeg forstod slet ikke hvad han snakkede om... :blink::tongue: Men han så nu meget lykkelig ud når jeg sagde at jeg skulle bruge dem :bigsmile:

8 @ 75 kg

8 @ 77,5 kg

8 @ 80 kg

Easy money! Sjovt som al den cardio øget min work capacity og styrke.

Cardio er godt!! :wink::laugh::tongue:

Og tak for sidst, godt at se dig igen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

De der 3.6 km PW du går - er det ude fra sygehuset?

Mig og Eirik har set dig sjoske forbi 2 gange nu indenfor den sidste uge... og det er altså ikke meget Power i det Walk du går :wink: men ser nu meget hyggeligt ud :tongue:

Hvor sidder I henne? Jeg har helt forbiset jer :unsure: Ikke inde på psyk, vel?

Jeg stener altid når jeg går fra psyk, plejer komme en smule mere op i hastighed efter et par hundrede meter, når jeg kommer ud på de større gader :wink: Men kommer dog aldrig op i dit tempo på 8 km/h hvis jeg skal gå. 7-7,5 km/h plejer jeg ligge på, når jeg tager tid og dividerer med hvor langt jeg gået. Ved 8 km, så skal jeg lunte :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 249

Cardio

PW (not Angel certified :hehe: ) til og fra psyk

Løb 4 km --> 19 min og 59 sek Havde sagt at jeg skulle klare det på under 20 minutter, så det var jo liiiige at jeg klarede det :smile: Næste gang skal jeg prøve at se hvor langt jeg kan komme på 21 minutter, som jeg jo håber at kunne presse 5 km ind under. At formen bliver bedre hele tiden skal nok give lidt, så håber jeg ellers at de 15 kg jeg skal smide også kan give en smule :tongue:

Bryst og arme

Bænkpres

6 @ 45 kg

6 @ 47,5 kg

6 @ 47,5 kg

6 @ 50 kg

CG bænkpres

8 @ 35 kg

8 @ 35 kg

8 @ 37,5 kg

8 @ 37,5 kg

DB incl bænkpres

10 @ 2x13,5 kg

10 @ 2x13,5 kg

12 @ 2x11 kg

12 @ 2x11 kg

Triceps push down

10 @ 47,5 kg

10 @ 47,5 kg

12 @ 42,5 kg

12 @ 42,5 kg

EZ curl

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

6 @ 30 kg

6 @ 30 kg

DB curl

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

8 @ 2x11 kg

Dagsformen begynder at blive mindre nem at beregne, synes jeg... I dag følte jeg mig f eks ret slap, hvorimod træningen i går føltes mega nice! Nu må vi jo se hvad kroppen synes i morgen, hvor der står lang løbetur på skemaet, plus en smule skuldre og abs.

Link to comment
Share on other sites

Hvor sidder I henne? Jeg har helt forbiset jer :unsure: Ikke inde på psyk, vel?

Jeg stener altid når jeg går fra psyk, plejer komme en smule mere op i hastighed efter et par hundrede meter, når jeg kommer ud på de større gader :wink: Men kommer dog aldrig op i dit tempo på 8 km/h hvis jeg skal gå. 7-7,5 km/h plejer jeg ligge på, når jeg tager tid og dividerer med hvor langt jeg gået. Ved 8 km, så skal jeg lunte :laugh:

hæhæ...vi sidder i win 25 i gruppe lokalerne ud mod vejen!

Helt forståeligt tempoet lige skal op (specielt efter psyk... suuuk .. så kedeligt!!) så du er undskydligt :wink:

... næste gang stikker vi hovedet ud og hepper dig på vej :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ...vi sidder i win 25 i gruppe lokalerne ud mod vejen!

Helt forståeligt tempoet lige skal op (specielt efter psyk... suuuk .. så kedeligt!!) så du er undskydligt :wink:

... næste gang stikker vi hovedet ud og hepper dig på vej :innocent:

Nå, så må jeg jo holde øje med jer, næste gang jeg går forbi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Easy money! Sjovt som al den cardio øget min work capacity og styrke. (Hvis Equus læser med, vil jeg bare hilse og sige at du skal glæde dig!)

hurtig som et lyn :hehe: sådan en slags ninja

Jeg ser frem til en højere WC, i øjeblikket er jeg noget presset på åndedrættet, når det kommer til medium/high rep

Link to comment
Share on other sites

hurtig som et lyn :hehe: sådan en slags ninja

Jeg ser frem til en højere WC, i øjeblikket er jeg noget presset på åndedrættet, når det kommer til medium/high rep

Det skal du se at du kommer blive meget, meget bedre til, lige pludselig :king: Man skal bare overleve de første par gange, hvor det føles som man egentlig ikke er bygget til at løbe...

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh: hvor jeg dog bare savner at køre i tog nogle gange!!!! :4jumpy:

Rigtig god historie, tør ikke tænke på hvordan den ville forme sig uden filter!!! :laugh:

Hehe, det sker altså bare de sygeste sager nogen gang på tog! :bigsmile: Dagens eventyr udspilledes dog på 4A fra Valby til the Gym. Ved et stoppested træder en invandrerkvinde skævt og brækker anklen. Og hun HYLER!!! Jeg har aldrig hørt et menneske hyle sådan. Hun går i fuldstændig koma og det gør den anden invandrerkvinde også, samt manden som er med i selskabet. Og det her folk har jo bare en evne at hidse sig op, som ikke en gang mig, som halvtysker, kan forstå mig på. Og manden står og råber, næsten endnu højere end kvinden. Man kunne tro det var ham der var kommet til skade. Så bussen kan ikke køre videre, fordi de nægter at gå af og tage en taxa, men får chaufføren at ringe efter en ambulance... OMG...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Countdown 248

Cardio

PW 2x3,2 km

Efter endnu en hyggelig tur på toget, featuring dagens spasser - selvfølgelig - kom jeg til the gym for at løbetræne og træne skuldre. Troede let ryg stod på dagens skema, men tog fejl :smile:

Løb - intervaller

Opvarmning

4 min @ 10 km/h

Interval 1

2 min @ 9,5 km/h

2 min @ 11 km/h

2 min @ 12 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 2

2,5 min @ 9,5 km/h

2,5 min @ 11 km/h

1 min @ 12 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 3

1 min @ 9,5 km/h

1 min @ 10 km/h

1 min @ 10,5 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 11,5 km/h

1 min @ 12 km/h, spurt 30 sek

Interval 4

2 min @ 10 km/h

2 min @ 12 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 13 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 5

6 min @ 12 km/h, spurt sidste 30 sek

Interval 6

1 min @ 9 km/h

1 min @ 10 km/h

1 min @ 11 km/h

1 min @ 12 km/h

1 min @ 13 km/h

1 min @ 14 km/h, spurt sidste 30 sek

Total tid: 46 minutter

Distance: 8,31 km

Cutler laterals

8 @ 2x11 kg

6 @ 2x13,5 kg

6 @ 2x13,5 kg

10 @ 2x11 kg

Lat raises

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

Superman laterals

12 @ 2x4 kg

12 @ 2x4 kg

10 @ 2x5 kg

10 @ 2x5 kg

Behind ass rows

20 @ 25 kg

20 @ 25 kg

20 @ 25 kg

20 @ 25 kg

// Blinis, Equus certified ninja :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Holdt ugens hviledag i går, siden der bliver Athletic Center i weekenden! :w00t: :4flex: Så der kan man sgu ikke holde fri.

CM er meget tilfreds med min fremgang på de sidste billeder, selv om jeg jo ikke ser noget som helst... Men det er da godt at han gør. Med tanke på hvor lidt der er røget på vægten, overasker det mig også at man kan se det så tydeligt som folk åbenbart gør. "Du omrokkerer bare", som Bertel udtrykt det :wink:

Jeg kom på en idé i går. Jeg tror at jeg når jeg tabt et par kilo fedt mere, vil begynde og træne i mine korte tights. Sjovt nok motiveres jeg næsten mere af at se hvor fed jeg egentlig er :laugh: Lige nu, hvis jeg går i lange træningsbukser, ser det egentlig OK ud. Ikke top shot, men alligevel ret gode former og ikke vildt uproportionel. Men det er jo fordi de der lange bukser skjuler alt "blavver" som hænger og dænger. Skulle jeg dog gå i shorts, kan jeg pludselig se hvor meget der er som flagrer rundt. Så kan jeg ikke snyde mig selv at tro at jeg godt kan unne mig et æble ekstra "fordi jeg jo ser godt nok ud, egentlig" når jeg jo ikke gør det :smile: Især på løbebåndet, tror jeg denne teknik vil være effektiv.

Men, som sagt, der er en grænse for hvad jeg kan tillade mig at vise frem, så det er ikke noget som kommer indenfor den første uge eller to, i hvert fald...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Holdt ugens hviledag i går, siden der bliver Athletic Center i weekenden! :w00t: :4flex: Så der kan man sgu ikke holde fri.

CM er meget tilfreds med min fremgang på de sidste billeder, selv om jeg jo ikke ser noget som helst... Men det er da godt at han gør. Med tanke på hvor lidt der er røget på vægten, overasker det mig også at man kan se det så tydeligt som folk åbenbart gør. "Du omrokkerer bare", som Bertel udtrykt det :wink:

Jeg kom på en idé i går. Jeg tror at jeg når jeg tabt et par kilo fedt mere, vil begynde og træne i mine korte tights. Sjovt nok motiveres jeg næsten mere af at se hvor fed jeg egentlig er :laugh: Lige nu, hvis jeg går i lange træningsbukser, ser det egentlig OK ud. Ikke top shot, men alligevel ret gode former og ikke vildt uproportionel. Men det er jo fordi de der lange bukser skjuler alt "blavver" som hænger og dænger. Skulle jeg dog gå i shorts, kan jeg pludselig se hvor meget der er som flagrer rundt. Så kan jeg ikke snyde mig selv at tro at jeg godt kan unne mig et æble ekstra "fordi jeg jo ser godt nok ud, egentlig" når jeg jo ikke gør det :smile: Især på løbebåndet, tror jeg denne teknik vil være effektiv.

Men, som sagt, der er en grænse for hvad jeg kan tillade mig at vise frem, så det er ikke noget som kommer indenfor den første uge eller to, i hvert fald...

God plan. Hvor var det du sagde du trænede henne? :cool::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share