lægmuskler?!


LauraOdense
 Share

Recommended Posts

mine lægmuskler er meget store pga meget sport tidligere, men nu dyrker jeg stort set intet og musklerne bliver derfor til fedt. :unhappy:

hvordan kan jeg tabe mig/ få MINDRE lægge? Jeg ønsker nemlig ikke at det bare bliver til muskler igen, da det ikke ændrer størrelsen..

og kan det gøres hurtigt?.. inden sommer og bade-tøjs-tid?? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Musklerne bliver IKKE til fedt.

Du kan gøre dem mindre, ved at sænke din fedtprocent - dvs ved at indtage mindre energi end du bruger, hvorved du taber dig generelt. Herved kan du også sagtens træne samtidigt (uanset hvilken slags træning du foretrækker), da væksten af dine muskler vil være minimal, idet du er i et såkaldt energiunderskud.

Håber det giver mening!

Link to comment
Share on other sites

Musklerne bliver IKKE til fedt.

Du kan gøre dem mindre, ved at sænke din fedtprocent - dvs ved at indtage mindre energi end du bruger, hvorved du taber dig generelt. Herved kan du også sagtens træne samtidigt (uanset hvilken slags træning du foretrækker), da væksten af dine muskler vil være minimal, idet du er i et såkaldt energiunderskud.

Håber det giver mening!

Link to comment
Share on other sites

Jo det vil du da komme til, så længe du sørger for at du forbrænder mere end du spiser. Ligesom nævnt før...

en løbetur kan hjælpe dig med at forbrænde mere, bare pas på du ikke kommer til at spise mere fordi du træner igen...

Link to comment
Share on other sites

Tror stadig det er indbilding. Tag og spørg en mand du stoler på istedet for. Det er lige som om kvinder syntes en læg er for stor bare man kan se musklen.

Og en ekstra ting er, og kan selvfølgelig kun tale for mig selv... Det er virkelig flot med en veldefineret lægmuskel på piger, så længe fedtprocenten er normal er det virkelig flot med en synlig lægmuskel. Tror virkelig ikke på den fejler noget. :smile:

venaN

Link to comment
Share on other sites

nu er det ikek for at tag håbet helt fra dig, men du må nok affinde dig med det.. så snart fedtet kommer på lægmusklerne, er det enormt svært at komme af med det igen.. det er somom det er det sidste sted fedtet bliver taget fra under vægttab.. det kan flere af mine veninder skrive under på.. har feks også en veninde der er blevet meget tynd, og hendes lægge er faktisk større end det nederste af hendes lår efterhånden.. desuden synes jeg du skal være glade for dem. Jeg har enorm tynde tændstikke underben, og ville ønske de var store i stedet for sådan et har stænger :blush:

Link to comment
Share on other sites

mine lægmuskler er meget store pga meget sport tidligere, men nu dyrker jeg stort set intet og musklerne bliver derfor til fedt. :unhappy:

hvordan kan jeg tabe mig/ få MINDRE lægge? Jeg ønsker nemlig ikke at det bare bliver til muskler igen, da det ikke ændrer størrelsen..

og kan det gøres hurtigt?.. inden sommer og bade-tøjs-tid?? :crazy:

Lyt til venaN, muskler bliver ikke til fedt.

Hvis du for nyligt er stoppet med at dyrke sport, skal du lade et vist stykke tid gå, førend musklerne bliver mindre igen. Det meste vil gå væk efter kort tid, under en måned, mens resten nok kan tage noget længere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share