NM i bænk


Prehn
 Share

Recommended Posts

Sune Bak (Conscience) løfte 215 i 100kgs klassen og Kim Salby satte ny dansk rekord i 90, ved at bænke 207,5. Desuden lavede Frederik Svenson fra Sverige ny verdens rekord da han bænkede 345.5

Og Niels gennemførte :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja men er da imponeret over at de kom op. Han har haft en del problemer med den ene arm på det sidste.

Kanon flot af Sune...tillykke med det.

flot løftet af sune og kim

en skam med jacob, han var ellers blevet stærk

Takker :4thumbup:

Er godt tilfreds, selvom der er meget der kan forbedres :smile:

Da prehn sms'ede for at høre om niels bommede ud og mobilen vibrerede i lommen fik jeg et chock og spildte kaffe ned af min hvide skjorte :crybaby::laugh: Var ellers klar til at gå i byen. Måtte gå rundt i en t-shirt istedet så :sneaky2:

Helge formand mente at det pisse sjovt :dry: Til gængæld var det sjovt at se ham kløjs i en ½ citronmåne som han delte med stærkjær, som han tidligere havde erklæret smagte såååå godt :gal:

Link to comment
Share on other sites

Takker :4thumbup:

Er godt tilfreds, selvom der er meget der kan forbedres :smile:

Da prehn sms'ede for at høre om niels bommede ud og mobilen vibrerede i lommen fik jeg et chock og spildte kaffe ned af min hvide skjorte :crybaby::laugh: Var ellers klar til at gå i byen. Måtte gå rundt i en t-shirt istedet så :sneaky2:

Helge formand mente at det pisse sjovt :dry: Til gængæld var det sjovt at se ham kløjs i en ½ citronmåne som han delte med stærkjær, som han tidligere havde erklæret smagte såååå godt :gal:

Du har på få linier opsummeret hvad styrkeløft handler om.. :4thumbup:

Btw: Flot løftet dit uhyre :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du har på få linier opsummeret hvad styrkeløft handler om.. :4thumbup:

Btw: Flot løftet dit uhyre :devil:

Mange tak :bigsmile:

...og ja, det er ikke uden underholdning at være afsted med styrkeløfterne :4thumbup: det bliver der forhåbentligt mere af :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share