urenheder i kreatin


Carina
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i har modtaget en analysetest eller man kan finde en analysetest på jeres leverandørs hjemmeside af den kreatin som i bruger ?

Hvis i eventuel har mulighed for at vedhæfte analysetesten så andre også kan se den vil det være endnu bedre. Tak.

Link to comment
Share on other sites

Hej Carina

Som jeg ser det....med objektive briller... er hele historien om hvor ren kreatin et reklame stunt, som er lykkedes ret godt, fra producenten degussa.

Om indholdet i ren kreatin er 100% monohydrat eller 98% er ligegyldig for anvendelsen. Man savner i høj grad beviser for, at de såkaldte "farlige" stoffer, som degussa har fundet hos konkurrenterne virkelig er så farlig i de mængder der indtages....lidt den her med at risikoen for at dø ved at cykle en meter i vestjylland er lige så stor som for at dø af kogalskab....

Bemærk at alle typer kreatin, der sælges er godkendt til human brug f.eks:

USP eller BP93

Vh

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at jo højere kreatinindholdet er, jo mindre risiko er der for at

kreatinet indeholder urenheder !

Det jeg efterlyser er om folk har modtaget en analyse af det kreatin de bruger og om kreatinet er analyseret for de forskellige urenheder !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share