Sommer ferie, suk


Derulf
 Share

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg har nu trænet i et par år ( sidste 1/2 år, 4-5 gange i ugen) og skal nu på 3 ugers. Det er med rygsæk på ryggen, og mit spørgsmål er nu:

Hvor meget skal jeg forvente at gå tilbage i min træning efter sådan en tur, og er der nogle der har nogle gode råd til at holde min træning lidt vedlige, uden div. redskaber/vægte??????

Tak for hjælpen......

DERWOLF

Link to comment
Share on other sites

Sørg for at få nok proteiner og kalorier i det hele taget, det er det vigtigste. Så kan du jo også lave lidt armbøjninger, pullops, squat med tungt pakket rygsæk, skulderpress med en stor sten osv, et par gange om ugen for ikke at komme helt ud af rytmen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes tit at folk er meget urolige over, at skulle holde pause fra deres træning, fordi så mener at de går tilbage og skrumper og alt det der. well.....det gør de sikkert også, men det er da ikke noget der ikke kan hentes igen.

Det sidste års tid, har ar jeg af praktiske oversager ikke kunne træne i nogen perioder, nogle gange længere.

Det startede sidste år med et kursus på 4 uger i KBH, der fik jeg ikke trænet p.g.a jeg blev nød til at hellige mig kurset.

Da jeg var færdig begyndte jeg at træne igen, og havde rigtig fin fremgang indtil jeg stoppede igen 1½ måned efter, fordi jeg skulle flytte, og renovere den lejlighed jeg flyttede ud af og den jeg dels flyttede ind i.

Så begyndte jeg at træne igen i ca. 1 mrd indtil jeg stoppede pga. jeg startedepå teknikum, men jeg var ikke færdig med min lejlighed, så jeg måtte opgive træningen for at få plads til det hele. 5½ mrd skulle der gå inden jeg kom i gang igen, men jeg har fin fremgang, så det generer mig ikke rigtig.

Så mit forslag er, at du ikke skal bekymre dig så meget, du mister ikke noget du ikke kan hente igen........ :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share