centre på amager


BoGa
 Share

Recommended Posts

Da jeg snart flytter til kastrup er jeg interesseret i at høre om der er nogen der kan anbefale nogle centre i området?

Jeg har siddet og søgt lidt i forummet, hvor der er nogle der nævner AK Thor, dog et lille stykke væk. Jeg gider dog ikke sådan noget konkurrence løft, hvor der kun er "plads" til rigtige styrkeløftere. Det skal være etsted hvor der er plads til alle. Er sådan et sted så udelukket eller hvad?

Og er der nogen forskel på AK Thor og AK Viking?

Er der ellers nogen der kan anbefale nogle steder til en billig penge? :)

MVH Teis

Link to comment
Share on other sites

Da jeg snart flytter til kastrup er jeg interesseret i at høre om der er nogen der kan anbefale nogle centre i området?

Jeg har siddet og søgt lidt i forummet, hvor der er nogle der nævner AK Thor, dog et lille stykke væk. Jeg gider dog ikke sådan noget konkurrence løft, hvor der kun er "plads" til rigtige styrkeløftere. Det skal være etsted hvor der er plads til alle. Er sådan et sted så udelukket eller hvad?

Og er der nogen forskel på AK Thor og AK Viking?

Er der ellers nogen der kan anbefale nogle steder til en billig penge? :)

MVH Teis

Jeg er da næsten 100% sikker på at der også er plads til dem, som ikke konkurrerer i styrkeløft, i AK Thor.

Ellers kan du jo tage et kig på centerguiden: http://www.motion-online.dk/center/index.p...&&listsort=city

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg også eftersom det er en vægtløfterklub :tongue:

Smartass :tongue:

Jeg træner i Thor, som er billigt (100kr om måneden) og der er plads til alle. Det er meget old-school (synonym for gammelt, slidt og uden mange smarte maskiner).

Klubben har ikke så mange medlemmer for tiden, men man kan få nøgle, så man kan træne når man vil. Det er nok ikke det bedste sted for en nybegynder (ved jeg ikke om du er), da man kan risikere at træne alene jævnligt. Men man kan smide med vægtene uden nogen brokker sig, om der er mulighed for at lære vægtløftningsøvelserne og man kan også diskopumpe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne forestille mig IK99 var i stil med AK Thor.

Vil nu mere sige at der er plads til alle i sådanne centre fremfor andre poppede træningscentre, hvor folk næsten går mere op i deres udseende mens de træner, end på selve deres træning, som oftest er en omgang diskopump. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share