vægttab 4-5 kg


Heise
 Share

Recommended Posts

Heysa :cool:

Jeg vil høre hvad i synes om mit "program" , jeg vil gerne tabe 4-5 kg. mere. Jeg er 1.60 , vejer 56 kg. og 17 år.

Jeg cykler hver dag mellem 18 og 24 km. så træner jeg i obbc(styrketræningscenter) hvor jeg træner ryg og mave med forskellige maskiner. Jeg løber 2-3 gange om ugen, mellem 3-5 km. Når jeg lige har tid eller lyst til det så stepper jeg også derhjemme, omkring 15 min.

Jeg har regnet med ligevægtsindtag ud til ca. 2100 kcal. og Nu indtager jeg mellem 1200 og 1400 , jeg føler mig mæt stortset hele tiden og jeg går faktisk aldrig sulten i seng.

Hvordan lyder det, virker det holdbart nok hvis jeg vil tabe 4-5 kg. ??

:tongue::smile: Jeg håber i svarer og kommer med nogle forslag til forbedringer hvis i har nogen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra din aktivitet i styrketræningscenteret så lyder det meget fornuftigt og burde give resultater. Der er ikke andet for end at prøve, se hvordan det går og så tilpasse derefter.

Ang styrketræningen, så er din tid bedre brugt på noget i stil med følgende:

http://www.motion-online.dk/styrketraening..._-_frie_vaegte/

Lidt mave- og ryg-træning i maskiner - formentlig med 15+ gentagelser gætter jeg giver tæt på absolut ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Bortset fra din aktivitet i styrketræningscenteret så lyder det meget fornuftigt og burde give resultater. Der er ikke andet for end at prøve, se hvordan det går og så tilpasse derefter.

Ang styrketræningen, så er din tid bedre brugt på noget i stil med følgende:

http://www.motion-online.dk/styrketraening..._-_frie_vaegte/

Lidt mave- og ryg-træning i maskiner - formentlig med 15+ gentagelser gætter jeg giver tæt på absolut ingenting.

Nu ved jeg ikke helt hvad maskinerne hedder men jeg laver øvelse for lænden, der starter jeg på 80 kg*10 gentagelser, så 85 kg * 10 , så 90 * 10 . Så laver jeg en øvelse hvor jeg trækker det er for det øverste af ryggen og så skuldrene, der øger jeg også hver gang.

Er det ikke rigtigt at man skal øge hver gang for ellers vænner musklerne sig til at "slappe af" eller de vænner sig til vægten og så virker øvelserne ikke...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share