Trinidad and Tobago vs Sweden


TLunau
 Share

Recommended Posts

Også meget begrænset viden om T&T - tror på en 4-0 sejr til vort broderland

Så er de ved at have travlt nu. :tongue: T&T står nu også flot i defensiven :smile:

Kunne alligevel være sjovt, hvis de overrasker med en uafgjort.

Men hvis bare svenskerne får den første ind, kan det vel godt tænkes T&T knækker.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

det kunne overhovedet ikek være sejt. de er belejret og fortjener ikke at få uafgjort. Desuden har jeg svensk træner, svensk målmand, svensk midtbane spiller, og svensk angrebs spilelr med på mit drømmehold og zlatan er anfører, så han må meget gerne score, og Sverige må meget gerne vinde :superman:

Link to comment
Share on other sites

Interessant det ser ud til at svensken ikke havde taget Shaka Hislop med i deres beregninger. Det kunne være fedt hvis Trinidad og Tobago kunne hive en 0-0 hjem, selvom det vil være meget ufortjent.

Enig, de har også slidt helt sindssygt nede i forsvaret. Tror nu stadig Sverige kommer videre fra puljen.

Link to comment
Share on other sites

Svenskerne var präcis den gang varme "koldskål" som jeg havde forventet... synes TOT sled godt for det ene point og at sige de ikke fortjener det er noget forbandet sludder. Svenskerne kan sku kn give sig selv skylden, for mange spildte chancer og for meget ind igennem midten.

Det er sku altid rart når der er nogen som ryster lidt om i posen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Også meget begrænset viden om T&T - tror på en 4-0 sejr til vort broderland

:crazy::crazy: Hvad skete der lige der :blink: Men ok Sverige var direkte usle foran T&T's mål og de havde sgu en god keeper :4thumbup: jeg syntes faktisk at det drømmehug Grant havde på Sveriges overligger havde fortjent en bedre skæbne :devil: - Jeg synes at den pulje virker lidt skod = England virker ikke overbevisende, Sverrige kan ikke score mål hmm sjovt hvis Paraguay og T&T gik videre :laugh:

Ps. Godt jeg ikke havde sat penge på det resultat :wink:

Link to comment
Share on other sites

Damn en grum kamp. Sverige spillede simpelthen RIGTIG godt, IMO, de styrede spillet et-hundrede-procent. Deres spil flød rigtig godt, de fik brugt kanterne godt, var superagressive og fik spillet sig frem til rigtig mange supergode chancer. De viste kampgejst og vilje og kæmpede 100% til sidste sekund. Respekt!

Desværre manglede de lige lidt skarphed i de helt afgørende situationer. Det er synd, fordi de spillede sgu rigtig god og underholdende bold.

Trinidad havde OVERHOVEDET ikke fortjent 1 point. Ok, de kæmpede, men der var simpelthen en enorm klasseforskel mellem dem og Sverige. De havde stort set ingenting at byde på og lavede rigtig mange fejl - især i forsvaret. Deres målmand skal dog have ros, han stod rigtig godt.

Jeg føler mig dog ret overbevist om, at Sverige både slår England og Paraguay uden de store problemer. Igår var sort uheld for dem.

Link to comment
Share on other sites

Trinidad havde OVERHOVEDET ikke fortjent 1 point. Ok, de kæmpede, men der var simpelthen en enorm klasseforskel mellem dem og Sverige.

Svenskerne havde åbenbart ikke klasse nok til at få kuglen ind... og de blev jo ike ligefrem snydt for nogle mål af dommeren så at sige de havde fortjent en sejr er IMO lidt sögt. Du får hvad du gör dig fortjent til längere er den ikke og hvis man ikke kan forvalte et enormt spillemässigt overtag til kasser så har man sku ikke gjort sig fortjent til 3 point

Link to comment
Share on other sites

Garrish,

Enig i at det er skidt, at svenskerne ikke får udnyttet nogle af deres chancer bedre, men at sige de ikke har fortjent en sejr efter sådan et enormt spilmæssigt overtag og generelt flot bold, fordi de manglede en skarphed i nogle af de afgørende situationer, er IMO helt galt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes faktisk at Svenskernes boldføring rundt var for forudsigelig, det hjalp først da de lavde dobbeltudskiftningen (bortset fra de første 15 min af første halvleg) næsten ingen tværbolde til at rive T&T´s forsvar op også sløsede de enormt når de kom til 100 % chancerne. Der er ingen tvivl om at svenskerne spillede klart bedst, men man skal have klassen til at udnytte det bedre. Svenskerne havde mindst 3 100% chancer som de bommede på det groveste. Men ja mener godt at, hvis de for effektivteten op foran mål, så kan de gå videre ellers er de ude..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nok det er lidt pinligt at vi ikke lykkedes få bolden i mål på nogen af de gode chancer vi fik... Men til gengæld synes jeg vi var bedre end generelt sedt med at skabe anfald og faktiskt nå frem til gode målchancer, selv om der var et meget stærkt defensivt spil fra T&T´s side. Vi plejer ellers næsten kun nå frem ordentligt de gange vi spiller mod et hold der lægger lidt pres på og vi så nogen gang lykkes bryde et anfald og kontra.

Så jeg er mest glad vi ikke gik og tabt... :blush::wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke, at Sverige havde fortjent sejren mere end Trinidad-Tobago. Sverige var total overlegne i spillet, men hvis man ikke kan score mod et hold bestående af spillere fra den engelske 2- og 3. division, selv når de kun er 10 mand, så kan de da ikke fortjene at vinde. Sverige spillede bedst, men T&T's forsvar kæmpede jo over evne, de har da så afgjort fortjent 1 point.

Sverige skal måske i stedet få trænet noget skudtræning.

Jeg kan godt lide den svenske måde at spille på, og håber de kommer langt, men de får altså ikke 20 chancer mod England og bedre modstandere :smile:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share