Vægtsæt, Squat/bænkpress stativ, skråbænk justerbar


Zoater
 Share

Recommended Posts

Hej er i forbindelse med en kommende flytning nød til at sælge mine hjemmetræningsmuligheder. Sætte består af følgende:

Ny Pris: 1.299,- 90 kg. Vægtsæt - 30 mm - Kettler

Ny Pris: 1.599,- Finnlo skråbænk justerbar - Rødbrun +Ny Pris: ?,- armlæn til curls

Ny Pris: 1.299,- Finnlo Squat stativ

Samlet nypris: 4197 kr,-

Jeg sælger sættet for 3200 kr,-

Sættet er perfekt til nybegyndere og let øvede, der er håndvægte med, mulighed for Squat, bænkpress, dødløft og masser af andre øvelser. Det hele er 2 år gammelt og i perfekt stand.

Kan afhentes i Århus N.

Skriv til mig, hvis i har interesse.

Link to comment
Share on other sites

Hej er i forbindelse med en kommende flytning nød til at sælge mine hjemmetræningsmuligheder. Sætte består af følgende:

Ny Pris: 1.299,- 90 kg. Vægtsæt - 30 mm - Kettler

Ny Pris: 1.599,- Finnlo skråbænk justerbar - Rødbrun +Ny Pris: ?,- armlæn til curls

Ny Pris: 1.299,- Finnlo Squat stativ

Samlet nypris: 4197 kr,-

Jeg sælger sættet for 3200 kr,-

Sættet er perfekt til nybegyndere og let øvede, der er håndvægte med, mulighed for Squat, bænkpress, dødløft og masser af andre øvelser. Det hele er 2 år gammelt og i perfekt stand.

Kan afhentes i Århus N.

Skriv til mig, hvis i har interesse.

Jeg byder ½ nypris: 2100,-

Link to comment
Share on other sites

Jeg byder ½ nypris: 2100,-

undskyld mig :tongue:

køb mit istedet for :bigsmile: ... der får du både en bænk og squat/bænkstativ med.. godt nok hjemmelavet.. men det er sgu kram.. og meget billigt billigt..

godt nok ikke et vægtsæt op til 90 kg.. men har da en stor vægtstang også, som der kan smides kilo på.. alt er hjemmelavet = i et prof. værksted med hjælp fra underviser..

EDIT: er det tilladt at stjæle tråden på denne måde :blush:

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share