Brasilien-Kroatien


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår folks fascination af Brasilien... ja de kan spille drømmebold i perioder men jeg synes deres bundniveau er urimelig lavt de enkelte spillers stjernestatus taget i betragtning... jeg ser meget hellere at et hold som Tjekkiet går hen og vinder... slet ikke ligeså mange primadonnaer, de spiller smuk bold og de forstår hvad det vil sige at levere en holdindsats

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig forstår folks fascination af Brasilien... ja de kan spille drømmebold i perioder men jeg synes deres bundniveau er urimelig lavt de enkelte spillers stjernestatus taget i betragtning... jeg ser meget hellere at et hold som Tjekkiet går hen og vinder... slet ikke ligeså mange primadonnaer, de spiller smuk bold og de forstår hvad det vil sige at levere en holdindsats

Brasserne er bare de bedste :4jumpy::pumpin::happy::4smartass::firebounce::smilerock::4whip::alright::tomaatit::music::4trumpet::worship::biggrin::rolleyes: :a-okhand: :crazy_pilot::yo::yahoo::shutup3::superman::boobs: :walking: :moon: :wootdance: :banana3: :headphonedance: :4band: :clown2: :4boxing: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har skrevet i vm-tråden. Er Adriano og Ronaldo ikke i form for øjeblikket, hvilket spillet igår IMO bar præg af. En spiller som Ronaldo bevæger sig jo nærmest ikke i løbet af en kamp :nonono:

Brasilien kan få det svært i år, hvis ikke de får deres to angriber igang.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har skrevet i vm-tråden. Er Adriano og Ronaldo ikke i form for øjeblikket, hvilket spillet igår IMO bar præg af. En spiller som Ronaldo bevæger sig jo nærmest ikke i løbet af en kamp :nonono:

Brasilien kan få det svært i år, hvis ikke de får deres to angriber igang.

Ronaldo var direkte ringe, men syntes at ham Robinho fik sat lidt fart i det - der var godt nok noget hanekylling over ham, men tror at han kan blive spændende at følge. Jeg håber at Brassernes træner vælger Ronaldo fra i næste startopstilling

Link to comment
Share on other sites

I lange perioder var Kroatien mindst lige så gode som brasserne og 1-1 ville ikke ha' været ufortjent.

Brasserne var ret skuffende. Kaka var ude af første halvleg. Ronaldinho blev holdt nede især i 2. halvleg og angriberne var vel nok det mest skuffende.

Målet var godt og Kroatien viste til tider rigtig gode takter.

Link to comment
Share on other sites

Problemet med Brasilienen er, at deres startformation er alt for offensivt.

Intet hold i verden spiller med 5 ultra ofensive spillere i startopstillingen, det er en falliterklæring.

Kaka, Ze Roberto, Ronaldinho, Ronaldo og Adriano. Hvor mange af disse spillere deltager i presspillet?

Det er stakkels Emerson der skal løbe en New York Marathon og holde sammen på den midtbane!

Godt nok har de mange store stjerner på de offensive pladser, men vores gode ven Perreira bliver nødt til at bænke nogle!

Han kunne eventuelt starte med Gilberto Silva i stedet for Ze Roberto.

Real Madrid har samme problem. En masse stjerner, men forkerte taktiske dispositioner.

Edited by hotgym
Link to comment
Share on other sites

Problemet med Brasilienen er, at deres startformation er alt for offensivt.

Intet hold i verden spiller med 5 ultra ofensive spillere i startopstillingen, det er en falliterklæring.

Kaka, Ze Roberto, Ronaldinho, Ronaldo og Adriano. Hvor mange af disse spillere deltager i presspillet?

Det er stakkels Emerson der skal løbe en New York Marathon og holde sammen på den midtbane!

Godt nok har de mange store stjerner på de offensive pladser, men vores gode ven Perreira bliver nødt til at bænke nogle!

Han kunne eventuelt starte med Gilberto Silva i stedet for Ze Roberto.

Real Madrid har samme problem. En masse stjerner, men forkerte taktiske dispositioner.

Helt enig - men når nu Brasserne endeligt får spillet til at flyde, kommer der altså noget underholdende og god bold ud af det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share