Hjælp til at cutte?


Insaniac
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

Var lidt i tvivl om den sku i Vægttab eller herinde, da tråden jo omhandler lidt af hvert.

Jeg har i 2 måneder eller deromkring forsøgt at cutte og forsøgt at gå efter at ramme 2000-2500kcal.

Mine specs: :4thumbup:

79,6-80kg

185cm

Jeg startede med at veje 81kg og nu vejer jeg 79,6-80kg. Dvs ikke særlig meget jeg har fået cuttet på to måneder, så nu er jeg seriøst ved at være godt desperat for at smide de sidste ~4kg.

Jeg synes jeg spiser som en pipfugl, men det er åbenbart ikke helt godt nok siden jeg ikke taber mig mere.

Da jeg bulkede kørte jeg alt ind i Krop Og Kost programmet, men nu tager jeg den mere på Gefühl.

Jeg føler mig konstant sulten, og det er jo klart når jeg ikke æder en skid (føler jeg).

En typisk dag kunne se sådan her ud:

Morgenmad: 80gr havregryn og 0,3l minimælk

Frokost: Den har jeg haft en tendens til at glemme de sidste par uger pga lab. Men oftest så blev det to rugbrødsmadder eller noget salat med diverse grøntsager i og lidt creme fraiche dressing.

Har jeg glemt frokost kan jeg godt finde på at smide en porteinbar ned med 20gr prot og ~230kcal.

Efter træning ryger der så en shake ned bestående af ~35gr proteinpulver og ~60gr maltodextrin.

Aftensmad: Typisk 100gr ris og 200-300gr kød. Fx kylling eller kalkun samt lidt sursødsauce eller lign.

Er begyndt at droppe det sidste måltid fordi at jeg ikke synes jeg kommer nogen vegne med cutningen.

Så enkelte dage ryger der måske en lille is ned i det gode sommervejr eller lign, men det er langt fra hver dag, men jeg kan da godt se at overstående umiddelbart da også kommer lidt op i kcal, men synes næsten ikke jeg kan spise mindre :w00t:

Jeg forsøger at cutte uden at dyrke cardio, da jeg simpelthen hader motion som pesten :laugh: Ud over lige min daglige cykeltur på 12km i relativt højt tempo (frem og tilbage i skole).

Nogen gode fif i kan komme med hvorfor fanden jeg ikke vil tabe mig lidt mere eller lign?

Ellers må sidste udvej være at jeg bider i det sure æble og tager løbeskoene på 3 gange om ugen og løber en 5km.

På forhånd tak.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share