Forbrænding om natten !?


MKJ
 Share

Recommended Posts

Din gode ven havde vel ikke en forklaring på hvorfor det skulle forholde sig sådan?

Samme arbejde må kræve samme mængde energi at udføre uanset om det er nat eller dag - ellers er naturlovene da helt fucked up :laugh:

Hvornår kroppen kan yde mest er meget individuelt, men ud fra den viden vi har om kroppens funktion tvivler jeg stærkt på at det optimale tidspunkt ligger om natten for særlig mange mennesker.

btw: definer natten

Link to comment
Share on other sites

natten = efter 00:00

Øhm han sagde noget om at hvis du styrketrænede ville musklerne bygge sig bedre op nåer du træner så sent heh ved godt det lyder pænt mærkeligt ;D

Og så bagefter, efter at have spist lidt, går han vel i seng og får ikke noget at spise før om morgenen ? Jeg kan heller ikke tro at der er noget om det.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa en fra mit arbejde har sagt at nåer man træner om natten forbrænder du mere end når du træner om dagen kan det være rigtigt ?

han træner selv kun om natten

Det kan jeg ikke se der skulle være noget hold i.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

hvornår sover ha så? mener hvis det er fordi han bare har forskudt sin døøgnrytme 8 timer i forhold til os andre, lyder det lidt usansynligt :blink:

alternativt hvis han også har et dagsarbejde og så bare kommer til at sove noget mindre end gennemsnittet, er vi vel ude i et eller andet med manglende søvn og dermed manglende restitution, hvilket jo ikke er helt optimalt...

eller er jeg helt forkert på den :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share