har tabt mig en del.. muskler eller fedt ?!


søren
 Share

Recommended Posts

her den seneste tid, hvor jeg har læst til eksamen, har jeg ikke spist det helt store + ikke trænet særligt hårdt el. vildt tungt..

har tabt mig 4-5 kilo.. på 1½ måned ca.. tror i der er gået den helt store muskelmasse tabt eller primært fedt..? kan da godt se mine abs lidt tydeligere, men syntes stadig fedtet sidder godt på mavsen..

Link to comment
Share on other sites

Spørg the magic 8-ball

Altså helt seriøst er det jo umuligt at sige, men med det vægttab, en sænket træningsmængde og mindre fokus på kost, så kan det vist næppe undgås at der er røget lidt muller.

Og det er vel hamrende ligegyldigt hvor du har været - du er hvor du er lige nu, og så er det bare at se fremaf.

Hvis du vil blive klogere kunne du jo have haft målt fedtprocent på den ene eller anden måde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Spørg the magic 8-ball

Altså helt seriøst er det jo umuligt at sige, men med det vægttab, en sænket træningsmængde og mindre fokus på kost, så kan det vist næppe undgås at der er røget lidt muller.

Og det er vel hamrende ligegyldigt hvor du har været - du er hvor du er lige nu, og så er det bare at se fremaf.

Hvis du vil blive klogere kunne du jo have haft målt fedtprocent på den ene eller anden måde :smile:

ved godt det er et mærkeligt spørgsmål.. jeg har bare ingen anelse om, hvad det er der er røget.. og det kunne jeg sådan set godt tænke mig at vide - så hvis der var nogen der havde erfaring inden for området, havde prøvet lign. på egen krop (under cut, andet..?!) som kunne udtale sig..

det jeg sådan lidt søgte efter, var om vægttabet over det halvanden måned ligner et muskeltab eller et fedttab.. har trænet 2-3 gange om ugen, og kiloene er ikke røget på 3 forskellige dage.. men sådan nogenlunde glidende

Edited by søren
Link to comment
Share on other sites

Hvordan havde du tænkt dig at nogle skulle kunne svare på det :dry:

folk der har cuttet må da vide om 1½ kilo vægttab kan stamme næsten udelukkende fra fedt, på 1½ måned, hvis træningen er nogenlunde og kosten knap så nogenlunde men stadig ok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share