England - Sverige


Taninja
 Share

Recommended Posts

Fan** flot spillet af svenskerne i 2 halvleg!! og lidt skuffende af good ol' brit..

Bliver spændende at se Sverige - Tyskland, hvis svenskerne forsætter i samme spor... :4thumbup:

LOL- Everlast.. syns vi skal glæde os over, at svenskerne kan, nu hvor vi ikke formåede det.. (ingen tak til det danske landshold..) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fint at de bleg-fede fish´n´chips ædede højtråbende pinligt fulde holigans ikke fik en sejr.

Heja Sverige!!

Pinligt fulde som kontrast til svenskere? :laugh:

I øvrigt tabte de engelske hooligans for længe siden, da de fik udrejseforbud :wink:

Men ja, det uafgjorte resultat var da fortjent. Generelt en god kamp. Håber også at Sverige sender tyskerne ud af turneringen i næste runde. Tror det kunne blive en rigtig god kamp :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg endelig set min første VM kamp i fulde længde i år og det var god underholdning. :4thumbup:

Resultatet var ganske retfærdig set over hele kampen efter min mening, krydret med friskt spil og mål.

Joe Cole gjorde det rigtigt godt, der er næsten lidt brasilianer over ham og hans offensive spil. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fan** flot spillet af svenskerne i 2 halvleg!! og lidt skuffende af good ol' brit..

Bliver spændende at se Sverige - Tyskland, hvis svenskerne forsætter i samme spor... :4thumbup:

LOL- Everlast.. syns vi skal glæde os over, at svenskerne kan, nu hvor vi ikke formåede det.. (ingen tak til det danske landshold..) :tongue:

Ja svenskerne fik noget i pausen og englænderne fik det modsatte - der blev lige byttet om på rollerne.

Jamen det er da fint nok, og de plejer da også at være flinke til at være med os når det nu endelig er vi en sjælden kvalificerer os til noget, og når de langt så skal jeg da heller ikke være bleg for at lege supporter i copenhagen nightlife :cool:

Men irreterer mig altså lidt at englænderne er så ustabile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share