Sjipning


til_lykke
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt på at sjippe en del i dejlige canadiske sommervejr i stedet for at tilbringe alt for meget tid på cardiomaskinerne indenfor.

Jeg oplever dog at jeg forholdvis hurtigt syrer til i skulderne. Er det helt normalt, eller er det fordi jeg gør noget forkert?

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lige er startet, er det vist meget normalt at have ondt.

Men det kan godt være du svinger for meget med armene, hele svingeriet skal næsten ligge i hænderne (altså hvis det skal gøres på den "rigtige" måde :cool:

Hvis jeg har for lange pauser mellem mine sjippe ture, syrer jeg til i underarmene.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du lige er startet, er det vist meget normalt at have ondt.

Men det kan godt være du svinger for meget med armene, hele svingeriet skal næsten ligge i hænderne (altså hvis det skal gøres på den "rigtige" måde :cool:

Hvis jeg har for lange pauser mellem mine sjippe ture, syrer jeg til i underarmene.

Jeg tænkte nok at det kunne være fordi jeg brugte armene for meget... Jeg må jo bare igang med at træne håndleddet :tonguew::w00t::laugh:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte nok at det kunne være fordi jeg brugte armene for meget... Jeg må jo bare igang med at træne håndleddet :tonguew::w00t::laugh:

/MLP

Prøv om du kan lade skuldre og arme hænge løst(dog skal der lidt fiksering til for at holde armene i position). Men prøv om du kan undgå at bruge armene - It´s all in the wrist :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Prøv om du kan lade skuldre og arme hænge løst(dog skal der lidt fiksering til for at holde armene i position). Men prøv om du kan undgå at bruge armene - It´s all in the wrist :tongue:

Nu jeg tænker over det, så er det da rigtig nok at jeg spænder ret meget i armene. Jeg vil prøve at lade dem hænge næste gang - takker :smile:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share