S: Konkurrencebadetøj!


Keki
 Share

Recommended Posts

Jeg har en del badetøj liggende fra da jeg gik til svømning. Til salg har jeg (se billeder):

Herre: Arena badebukser str. 28 (aldrig brugt). Pris: 150 kr. post-9620-1151242195_thumb.jpg

Dame: Speedo landsholdsdragt str. 26 (brugt 1-3 gange). Pris 800 kr. post-9620-1151242283_thumb.jpg

Speedo kort badedragt str. 28 (aldrig brugt). Ny pris 800 kr, nu 400 kr. post-9620-1151242475_thumb.jpg

Speedo kort badedragt str. 28 (brugt 10 gange). Ny pris 800, nu 200 kr. Jeg har to stk.

Speedo lang badedragt str. 26 (brugt 10 gange). Ny pris 1600 kr, nu 600 kr.

Jeg kan levere dragterne i et speedonet.

Jeg har indrykket samme annonce på dba.dk.

Jeg har flere billeder - af alle tingene, der kunne bare ikke uploades mere, så bare skriv - jeg kan sende dem til din mail :smile:

Og nej, jeg ved ikke hvorfor der er to emner af denne tråd :blink:

Alle speedodragter er "Speedo fastskin":

Edited by Keki
Link to comment
Share on other sites

Hey

Hvornår er speedo badedragtet fra? Altså den som ikke har været brugt førhen?

Speedo har jo ændret i deres størrelser sidenhen..

Mvh Lorentzen

De er alle fra 2004.

Er ikke lige inde i de nye størrelser? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Oki.. jeg er heller ikke helt sikker på hvornår de ændrede deres størrelser, ved blot at de har gjort det... :smile:

Okay, men nu ved folk i hvert fald at de lige skal være opmærksomme på den detalje. Så mangler vi bare en køber :bigsmile:

Tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

jeg er interesseret i at købe arena badebukserne.. Da jeg også gerne vil have badedragten men ikke ved om størrelsen passer, er der så mulighed for at jeg kan sende den tilbage til dig, hvis den nu ikke passer??

Arena badebukserne kan du sagtens købe. No problemo.

Hvilken badedragt er det du er interesseret i?

Badedragterne er jo en del værd, men vi kan godt finde ud af noget hvor du har returret :smile: Jeg kan skrive en PM (personlig meddelelse) til dig når du lige melder tilbage på hvilke det er der fanger interessen.

Hvor fra i landet er du?

Link to comment
Share on other sites

Arena badebukserne kan du sagtens købe. No problemo.

Hvilken badedragt er det du er interesseret i?

Badedragterne er jo en del værd, men vi kan godt finde ud af noget hvor du har returret :smile: Jeg kan skrive en PM (personlig meddelelse) til dig når du lige melder tilbage på hvilke det er der fanger interessen.

Hvor fra i landet er du?

Super :smile:

er interesseret i den badedragt som aldrig før har været brugt, den til 400.. Vil du have mail?? eller??

Link to comment
Share on other sites

Her er lige et samlet billede af de ting du har snakket om.

Det skal lige understreges at badedragterne mister sit mærke efter meget få gange i vandet, men ellers er de i tip-top stand - de brugte har selvfølgelig svømmet et par løb :smile:

post-9620-1152116132_thumb.jpgpost-9620-1152116095_thumb.jpgpost-9620-1152116075_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så er der kun tre badedragter tilbage:

Dame: Speedo landsholdsdragt str. 26 (brugt 1-3 gange). Pris 800 kr.

Speedo kort badedragt str. 28 (brugt 10 gange). Ny pris 800, nu 200 kr.

Speedo lang badedragt str. 26 (brugt 10 gange). Ny pris 1600 kr, nu 600 kr.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share